Gå til innhold

Bevegelsesfølsomt kamera til 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.. dette blir vel på både god og vondt. Det kan gi et bredere publikum, men det kan også bli en ren gimmick. Microsoft må også passe på at dette ikke lager noen kompromiss for dedikerte spillere som ikke ønsker slikt et tilbehør. Men hva skjer med Vision-kameraet nå, da? Det har vel aldri tatt særlig av, men ekstra surt er det jo for dem som har kjøpt det, å se den lille støtten som er der bli ført videre til et bedre produkt.

Lenke til kommentar

Dette er sånn som enten kan gå veldig bra eller så kan det gå til helvete.

Håper bare at det er bedre til å plukke opp bevegelser enn eyetoy kameraet.

Edit: Følelser ikke bevegelser faktisk

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Hvis de ikke planlegger å gjøre bevegelseskontroller til den nye standarden så ser jeg ingen vits i å lage et slikt tilbehør. Det vil mest sannsynlig ende opp som en gimmick og bare bli brukt i to-tre spill. De burde heller satse på å utvikle en ny kontroller til den neste xboxen(pointer-controls please :)).

Lenke til kommentar

Ikke alle som har en helt ensfarget vegg og spille på heller, blir imponert vist bevegelse blir så persise som det virker som at de skal bli. ønsker en slik funksjon velkommen, men det betyr ikke dermed at jeg er den første utenfor spill butikken som skal ha det :p

Lenke til kommentar

Dette har jeg lite tro at blir noe bra...hvor mange ganger skal vi få slike gimmick saker som dette som det kommer et par spill til før det er stopp igjen?

Ikke noe hadde vært bedre om det faktisk ble så bra at det er brukans til mer en simple spill som er "morro" i 10min. Synes det skulle blitt mer fokus på å viderutvikle kontrollere ala Wii sin kontroller som er ivertfall på sporet av noe som er brukende i spill sammenheng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...