Gjest CMS Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 I dag åpner finnene sin Nokia Music Store for nordmenn. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest GaGa Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det blir fort sinnsykt dyrt når du må betale for datatrafikken i tillegg.... Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ikke hvis du har en fastpris avtale, som nesten er en forutsetning for å bruke dette. Jeg kommer nok til å teste dette i løpet av dagen, men akkurat nå vil jeg heller ha Ovi Store til mobilen. Noen som har hørt noe mer om det? Det siste jeg hørte var i mai, så da burde det ikke være så lenge igjen håper jeg . Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det blir fort sinnsykt dyrt når du må betale for datatrafikken i tillegg.... Eller man kan laste de ned via trådløsnettet hjemme, eller et annet åpent nett. Men når man først er hjemme, så tipper jeg nok de fleste overfører fra sin PC. Lenke til kommentar
Gjest Eddie Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ovi store funker det. Er registrert der jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg