FiskePinna Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 From:Peter Cole Telephone: 0031-630353886 Email: [email protected] Attn: Soliciting For Business Venture and Partnership. My name is Peter Cole Chairman of contract award and monitoring committee of Ministry of Urban and rural development ,my duty as empowered by the Mauritius Government is to provide the basic amenities,social recreational activities in urban and rural areas,This programm includes assistance to deprived Local communities and to co-ordinate projects and development at the national level, Furthermore, from this projects we have been able to secure some reasonable amount of U.S.$21.8m(Twenty one Million Eight Hundred Thousand U.S.Dollars Only)as commision from various Contractors resulting from over invoicing ,hence all the necessary approvals has been completed. These approved fund is now packaged and despatched through a security company for onward delivery to its final destination. These fund are first deposited into a vault security before we arrange for its movement to Europe through diplomatic channel using decoy purporting that the fund belongs to an expatriate/company , as we are Government officiale ,we are not allowed to operate/own foreign bank account,Hence we need you to stand as the beneficiary and claim the fund on our behalf from the security company. Presently I am now in Europe to search for a reliable person/company of high intergrity /dignity and one with conscience who will claim this fund on our behalf as the beneficiary,and we have agreed to give you 25% of the total sum as commission for your assistance/effort. And 5% will be used to settle every expenses incurred. We will use 70% to invest under your recommendations and guide and to go into Joint venture business with you. I would greatly appreciate your assistance .Also you call me on my telephone number for more briefing 0031-630353886 as I look forward to your response as soon as possible. Best regards, Peter Cole /Er det dette man kalles spam? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jøss. Du får slå til. Han jeg fikk mail av skulle bare flytte 14mill USD Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 tenker vi kaller det nigeriasvindel jeg. Fåttt et par av de jeg og Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jaja, bare å åpne en konto nå ja Tenk på de tullingene som har gått på slike svindeler.... Er et tilbud for godt til å være sant, så er det som regel det Lenke til kommentar
president Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Etter å ha utgitt meg for å være veldig interessert i et par mail-vekslinger, sender jeg gjerne noe som dette: In the meantime, I scanned our company registration papers and V.A.T. Numbers and put them on this link. I had to put them on my private webpage because I do not feel it is safe to send these kind of documents per email. Here they are: ****Fjernet av moderator** Mr.Ueland sier: Brukere har blitt straffet før for og poste slike linker i forumet som rett sagt ødelegger alt man jobber med i Internet Eksplorer. Og vil helst ikke se linken igjen. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det må jo funke, siden de fortsatt driver med disse tingene. Den siste idioten er sikkert ikke født... Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Etter å ha utgitt meg for å være veldig interessert i et par mail-vekslinger, sender jeg gjerne noe som dette: In the meantime, I scanned our company registration papers and V.A.T. Numbers and put them on this link. I had to put them on my private webpage because I do not feel it is safe to send these kind of documents per email. Here they are: www.albinoblacksheep.com/flash/you.html Kul link, men den kræsja PC`en min. Tror du bør fjerne den. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Kul link, men den kræsja PC`en min. Tror du bør fjerne den. Hadde du tatt til fornuften og brukt Opera ville det ikke vært noe problem! Opera 6.x: F12 -> Refuse pop-up windows -> Lukk vinduene Opera 7.x: F12 -> Open requested pop-up windows only Utrolig hvor mange idioter det finnes i grunn, at det er mulig å gå på slikt er helt uforståelig. Ærlig talt, sende kopi av pass, bankkort, kontonummer osv. til en "snill" ukjent mann i Nigeria. Hvor inn i granskogen dum går det ann å bli egentlig? Leste en artikkel om en journalist som "ble med på leken" i det lengste bare for å irritere avsenderen, var rimelig artig. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 ***Fjernet av moderator**** hmmm snedig denn ja. Bare synd at vi som bruker og liker explorer fra ms river oss i håret og banner på avslutt oppgave ikke er like heftig som i win2000 men for all del den var festlig mvh knutern_ Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Kul link, men den kræsja PC`en min. Tror du bør fjerne den. Hadde du tatt til fornuften og brukt Opera ville det ikke vært noe problem! Opera 6.x: F12 -> Refuse pop-up windows -> Lukk vinduene Opera 7.x: F12 -> Open requested pop-up windows only Utrolig hvor mange idioter det finnes i grunn, at det er mulig å gå på slikt er helt uforståelig. Ærlig talt, sende kopi av pass, bankkort, kontonummer osv. til en "snill" ukjent mann i Nigeria. Hvor inn i granskogen dum går det ann å bli egentlig? Leste en artikkel om en journalist som "ble med på leken" i det lengste bare for å irritere avsenderen, var rimelig artig. *vurderer å bytte til opera* Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 ***Fjernet av moderator*** hmmm snedig denn ja. Bare synd at vi som bruker og liker explorer fra ms river oss i håret og banner på avslutt oppgave ikke er like heftig som i win2000 men for all del den var festlig mvh knutern_ Håper nigeria-tosken bruker explorer og går 5 på. Og til dere andre som fortsatt ikke bruker opera, det er litt deres feil. Ikke helt, men litt! Lenke til kommentar
picachu Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Høyreklikk på oppgavelinje --> Taskmanager-->iexplore --> End Procecc Tree Vanskelig ? Opera krasjer ustanselig.. /me bruker iexplorer. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Opera krasjer ustanselig.. /me bruker iexplorer.Syns du IE krasjer lite? *fryse på ryggen*Trykk , du... Kul link, men den kræsja PC`en min. Tror du bør fjerne den. Skaff deg Linux, gutt... Mr.Ueland sier: Ikke post slike linker i forumet som krasjer eksplorerer takk. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Har dere lagt merke til at pengeoppdelingen deres ALLTID er enten 25% til deg, 5% til utgifter og 70% til dem, eller 20% til deg, 5% til utgifter og 75% til dem? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg fikk en mail fra en som hadde tjent millioner på en gruve han hadde arvet fra faren eller noe.. hvis jeg hjelp han over en grense ett eller anna så skulle jeg få en million av pengene.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 For dere anti popup folk som bruker IE - få dere nyeste google toolbar, den har ihvertfal holdt popups unna hos meg, 1 klikk på en hurtigknapp for on og samme prosedyre for off...like enkelt som å slå av og på lyset Ikke fall for fristelsen til å hjelpe noen med flytting av store summer, bare svindel kanskje om man får 30% forskudd hmm hehehe Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Opera krasjer ustanselig.. /me bruker iexplorer. ...brukerfeil :wink: Lenke til kommentar
picachu Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Opera krasjer ustanselig.. /me bruker iexplorer. ...brukerfeil :wink: Ja, man skal passe seg for å trykke på linker i Opera..... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det er dette som er feilen med folk. Tror alt bare er svindel og lureri. Jeg har tjent flere millioner på dette. Masse hyggelige personer bare kontakter meg, og gir meg penger. Internett er bra! Blir kjent med folk fra andre kulturer og greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå