Kiruk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Trådtittel med undertittel sier det meste her. Jeg bestemte meg for å fyre opp WC3 for første gang på mange år, siden sist gang så hadde det blitt spillt på en PC som så vidt matchet kravene. Så jeg tenkte det kunne være moro å kjøre på full guffe og muligens få en litt annen opplevelse. Når jeg starter opp for å se introen så hører jeg lyden, men det er null bilde, skjermen er bare helt svart helt frem til hovedmenyen. Har noen opplevd noe lignende, og har eventuelle løsninger? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ting du kan prøve: -Reinstallere det -Siste driver for skjermkortet -Siste driver for hovedkortet. -Prøv å alt+tab, når det skjer. -Sikker på at du har installert den siste DirectX. Evnt; Prøv dette: Skjul So the task bar can be seen. That could possibly mean that an error window has popped up (like fatal error Cx00000005) but has hidden itself under the black screen. As you're still trying to launch Warcraft and you've made it past the Arthas screen, Warcraft would then load up the intro video. If you are having an issue with this movie, it will crash here. To check if it's a movie error, navigate to your Warcraft folder and rename the folder 'movies' to something like 'moviesoff'. If you try Warcraft again it will skip the movies as it will not be able to find them. If this helps, there is a video codec issue. You should uninstall your codec packs (DivX, XviD et al) and try something like this one http://www.cccp-project.net/ I use this one and do not run into issues with Warcraft. I also haven't run into any video files that it cannot play. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Problemet er ikke at det kræsjer (som det høres ut som det gjør i sitatet ditt), men at cinematics ikke fungerer. Dobbelt sjekket alt annet du nevner også, bortsett fra å installere på nytt, men det vil jeg helst unngå hvis jeg kan. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Reinstallere bruker som regel å hjelpe. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det tar ikke lang tid heller, det er et lite spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå