Pokey Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 FPS spill med blod og gørr og alt mulig er vel og bra, men til tider blir jeg lei, og vil "slappe av" med noen litt "snillere" spill. Dette er ikke nødvendigvis barnespill. Jeg tenker på spill á la Spore og dette spillet. Er det noen som har noen fine slike spill? Håper virkelig dere skjønner hva jeg mener Gadd ikke nynorsk nå Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Sid Meiers: Pirates! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) World of Goo, muligens? Neverhood er også en mulighet! Endret 12. mai 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 World of Goo har jeg spilt gjennom Ja, det er typen spill jeg leter etter. Skal sjekke ut de andre. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Harvest Moon! Koselig gårdssim i tegneserie-stil som er overraskende avhengighetsskapende. Endret 12. mai 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Harvest Moon! Koselig gårdssim i tegneserie-stil som er overraskende avhengighetsskapende. Kan man få det til pc? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 4X-spill som Light of Altair - du kan gjerne forsøke Galactic Civilizations, Sins of a Solar Empire, blant andre. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Kan vel også anbefale Braid, hvis du ikke allerede har prøvd det. http://braid-game.com/ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 World of Goo, muligens? Neverhood er også en mulighet! Støtter Neverhood Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Harvest Moon! Koselig gårdssim i tegneserie-stil som er overraskende avhengighetsskapende. Kan man få det til pc? Nei, men det finnes alltid emulatorer. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Little big adventure 2 Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 World of Goo, muligens? Neverhood er også en mulighet! Støtter Neverhood Henger meg med på den jeg og. Neverhood er fantastisk Elsker soundtracket. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Braid, World of Goo samt nye fantastiske Plants Vs Zombies er alle små, billige spill som er perfekt til å slappe av med. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Peggle! Underholdning i mange, mange timer! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Kanskje noe ala Sims? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Det er først og fremst spill til PC du er på jakt etter? I så fall må RollerCoaster Tycoon-serien nevnes. Spillene lar deg bygge og drive dine egne fornøyelsesparker, noe som er mange gange morsommere enn det høres ut på papiret. Hvis du ikke har spilt det, ta også en titt på Black & White og oppfølgeren Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg koste meg mye med Lego Indiana Jones. Et avslappende og sjarmerende spill Lenke til kommentar
Seigman Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Plants vs. Zombies Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Plants vs. Zombies og Rollercoaster Tycoon skal eg prøve ut. Takkar for tips folkens Får se på dei andre spelane seinare. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Så har man jo Transport Tycoon Deluxe (eventuelt oppfølgeren "locomotion"). Transport Tycoon finnes forresten i en gratis "opensource" versjon på nettet. Som er oppdatert i forhold til orginalen også. Sim City er jo spill som gir mange timer med underholdning også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå