Erik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg anskaffet meg en HTC Touch PRO i vinteren som gikk, har foreløpig brukt den som telefon, kamera og interwebbz. Jeg har alltid tenkt på laste ned noen programmer til bruk. Tenker generelt på alt som er nyttig og gøy. Er spesielt interessert noen gøye spill og kanskje en fungerende emulator (er det lov å si det her?). Takk på forhånd for gode tips. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg anskaffet meg en HTC Touch PRO i vinteren som gikk, har foreløpig brukt den som telefon, kamera og interwebbz. Jeg har alltid tenkt på laste ned noen programmer til bruk. Tenker generelt på alt som er nyttig og gøy. Er spesielt interessert noen gøye spill og kanskje en fungerende emulator (er det lov å si det her?). Takk på forhånd for gode tips. Heisann, vi i Mobilen har skrevet en sak om ti gode programmer du bør ha til din Windows Mobile-telefon: http://www.mobilen.no/wip4/temasider/ti-pr.../d.epl?id=36417 Lykke til! Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg støtter tipset til mobilen.no om Spb mobile shell, gjør mobilen langt raskere og mer responsiv. Og når du spør etter spill synes jeg det morsomste spillet på min windows mobile er Worms World Party. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg anskaffet meg en HTC Touch PRO i vinteren som gikk, har foreløpig brukt den som telefon, kamera og interwebbz. Jeg har alltid tenkt på laste ned noen programmer til bruk. Tenker generelt på alt som er nyttig og gøy. Er spesielt interessert noen gøye spill og kanskje en fungerende emulator (er det lov å si det her?). Takk på forhånd for gode tips. Heisann, vi i Mobilen har skrevet en sak om ti gode programmer du bør ha til din Windows Mobile-telefon: http://www.mobilen.no/wip4/temasider/ti-pr.../d.epl?id=36417 Lykke til! Har dere noe slikt for symbian telefoner som 5800 fra Nokia (S60V5) Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg støtter tipset til mobilen.no om Spb mobile shell, gjør mobilen langt raskere og mer responsiv. Og når du spør etter spill synes jeg det morsomste spillet på min windows mobile er Worms World Party. Støtter også tipset om SPB Mobile Shell. La det inn på Touch Diamonden min i sta, og det ble kjøp med en gang. Den ble så mye morsommere å bruke. Hvor får du tak i Worms til Windows Mobile? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå