Gå til innhold

Infamous reviews

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What, what, what? Er inFAMOUS ute allerede? Skal ikke det være release imorgen da? Det står da vitterlig 29 Mai på tothegame. Synd for meg at PS3en min fikk YLOD, savner den så mye! Wii og Punch-Out!! holder bare enn så lenge. Noen som vet hvor lang tid det tar før man får tilbake PS3 fra reparasjon? Har manglet den i 2 uker nå :(

Lenke til kommentar

Ekstremt god start på spillet, virkelig episk :D Herlig å hoppe rundt fra tak til tak med superkreftene, jeg elsker sånt gameplay som det der! Gleder meg til å spille videre ihvertfall, virker mye bedre enn Crackdown ihvertfall! Noen som forresten vet hvor man kan få sånn gigawatt-blades angrep?

Lenke til kommentar

Er noen små bugs hver gang du skal enten heale noen eller arc restraine!:) finner ikke helt sin rette posisjon og bare monger rundt. Ellers merker jeg ikke stort til bugs eller lag.

Så langt er jeg positivt overraska, man går liksom aldri lei av å hoppe fra tak til tak å slå ned reapers og oppdragene + sideoppdragene er veldig stilig gjennomført og gir ikke den repeterende feelinga:)

helt klart noe av det beste ps3 ekslusiven sålangt!:) gleder meg til et år med enda flere!

Lenke til kommentar

Spilte i hele natt og fikk den "Batman feelingen" når jeg stod på taket på en byggning. Jeg spiller som `snill` og har nå tatt de fleste sidemission i den første byen for og redde de sivilie fra alt faenskapet. Går ikke lei og gir meg en god følelse over alt.

Gleder meg til og forsette med MainStory nå :D

Lenke til kommentar

Spilte Bionic Commando igjen her om dagen, og etter å ha spilt InFamous var det rett og slett ikke moro lenger. Koste meg skikkelig med det før IF, men nå irriterer jeg meg over det ene og det andre og syns spillet gikk fra en 8/10 til 6/10 på min skala.. Inf er en soleklar 9er!

Lenke til kommentar

IGN ga inFamous 9.2, så jeg bryr meg ikke så mye om hva de andre "anmelderne" gir spillet. IGN er jo kjent for sin "ekspertise" i spill kultur, så det slår meg. :p Jeg er ihvertfall stor fornøyd med spillet. Fikk også med Gigawatt blades og en Uncharted 2 beta med på kjøpet. Koser meg med inFamous. :) Løp å kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...