Gå til innhold

Infamous reviews

Anbefalte innlegg

Hvir i huleste ligger betakeyen til Uncharted 2? Jeg finner den ingen plasser i special edition min, kun supermoves til Infamous.

Er det betakey i Special Edition da? Trodde det bare var i den vanlige versjonen. Cdon har ikke sendt mitt enda, men det var pga noe fakturagreier på et annet spill som ikke var betalt enda, så da ville de ikke sende inFamous før det andre er betalt :(

Det er noe cdon tuller med. Har du glemt å betale en faktura eller ikke? Jeg fikk det samme tullet, og sendte dem en mail. Så fikk jeg ett KID nummer som jeg kunne bruke å betale med. Vell og merke at jeg ikke har noen ubetalte fakturaer hos cdon.

Hadde en faktura på forfall den dagen de sendte mailen, så derfor har nok ikke pengene kommet til dem før nå, for nå nettopp fikk jeg en mail om at inFamous er sendt. Men har sett at de har rotet litt da den første ordren min på inFamous SE bare ble kansellert. Og synes det er litt rart at de måtte se at jeg betalte den første fakturaen før de sendte inFamous. Jeg har vært en trofast kunde der i over 5 år, har aldri hatt noe problemer med betaling, og ofte får jeg på slutten av året en mail der de sier at jeg har vært en av de beste kundene deres dette året, så derfor får jeg ditt og datt til redusert pris. Tror de burde kunne stole på meg nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva synes folk om spillet eller sitter alle limt fast forand tvn nå og spiller for harde livet nå? Så dere ikke får tid til og skrive noe her? ;)

Selv så kom jeg sent hjem fra jobb og har enda ikke fått spilt. Men fikk den til 399 på elkjøp så jeg er happyclappy!

Lenke til kommentar

Var å hentet min kopi av infamous i dag, har en farlig lyst til å bare fortsette litt til, og litt til og ... kan fort bli noen lange netter i helgen :)

Hadde vært interessant å se hvor mange som går for god, og hvor mange som spiller ond første gang igjennom. Har en følelse av at mange spiller ond her. Noe som er ganske uvanlig.

Jeg storkoser meg i hvertfall med å meie ned å knuse fiender uten å måtte bry meg om collateral damage.

Btw:

Noen som har brukt gigawatt blades koden? Jeg har lastet ned og installer dem, men finner dem ikke i spillet. Må man nå et vist nivå før de kan brukes eller noe?

Endret av Zealow
Lenke til kommentar

Har spilt jævla mye Infamous idag, har vel passert 5 timer så det blir noen lange kvelder framover for meg ja

Zealow: Jeg tror du må komme høyere rank enten med å være god eller ond, eller prøv å google så ser du om kan finne noe hjelp

399kr for et spill er billigt!!!

Lenke til kommentar
Plukket opp et eksemplar hos Elkjøp idag...står nå i hylla og venter på at jeg skal bli ferdig med 40 andre spill først.....jeg trenger seriøst hjelp.

Du er ikke alene, har kjøpt 3 spill bare denne uka... bah, Verste er at jeg igrunn ikke har tid til å spille noe særlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Virker intresangt, skal teste demoen i dag.

Så får vi se om eg stikker til elkjøp og handler!

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Kommet til den andre byen ny, og de nye karene var så mye bedre på alle måter en Reapers >.< Nå er jeg også mektig lei reavers da..

Går det an å rename denne tråden til noe mer diskuterende rundt spillet eller at noen gidder å lage en?

Lenke til kommentar
Btw:

Noen som har brukt gigawatt blades koden? Jeg har lastet ned og installer dem, men finner dem ikke i spillet. Må man nå et vist nivå før de kan brukes eller noe?

Hvis du ikke har fått det til enda, så er det bare å trykke på start, også på powers, også helt til høyre :)

Lenke til kommentar

Hvor går Bones? :)

EDIT: On-topic, så var jeg inne og henta spillet før i dag. Førsteinntrykket er veldig bra, men tviler på hvor gøy det er å finne alle collectibles. Men det får vi spare til senere. Gleder meg allerede til neste play-through, da skal jeg være ond! :D

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...