Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvir i huleste ligger betakeyen til Uncharted 2? Jeg finner den ingen plasser i special edition min, kun supermoves til Infamous. Er det betakey i Special Edition da? Trodde det bare var i den vanlige versjonen. Cdon har ikke sendt mitt enda, men det var pga noe fakturagreier på et annet spill som ikke var betalt enda, så da ville de ikke sende inFamous før det andre er betalt Det er noe cdon tuller med. Har du glemt å betale en faktura eller ikke? Jeg fikk det samme tullet, og sendte dem en mail. Så fikk jeg ett KID nummer som jeg kunne bruke å betale med. Vell og merke at jeg ikke har noen ubetalte fakturaer hos cdon. Hadde en faktura på forfall den dagen de sendte mailen, så derfor har nok ikke pengene kommet til dem før nå, for nå nettopp fikk jeg en mail om at inFamous er sendt. Men har sett at de har rotet litt da den første ordren min på inFamous SE bare ble kansellert. Og synes det er litt rart at de måtte se at jeg betalte den første fakturaen før de sendte inFamous. Jeg har vært en trofast kunde der i over 5 år, har aldri hatt noe problemer med betaling, og ofte får jeg på slutten av året en mail der de sier at jeg har vært en av de beste kundene deres dette året, så derfor får jeg ditt og datt til redusert pris. Tror de burde kunne stole på meg nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå får vi se hvordan Prototype blir. Tror ikke helt at det vil nå opp Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva synes folk om spillet eller sitter alle limt fast forand tvn nå og spiller for harde livet nå? Så dere ikke får tid til og skrive noe her? Selv så kom jeg sent hjem fra jobb og har enda ikke fått spilt. Men fikk den til 399 på elkjøp så jeg er happyclappy! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Var å hentet min kopi av infamous i dag, har en farlig lyst til å bare fortsette litt til, og litt til og ... kan fort bli noen lange netter i helgen Hadde vært interessant å se hvor mange som går for god, og hvor mange som spiller ond første gang igjennom. Har en følelse av at mange spiller ond her. Noe som er ganske uvanlig. Jeg storkoser meg i hvertfall med å meie ned å knuse fiender uten å måtte bry meg om collateral damage. Btw: Noen som har brukt gigawatt blades koden? Jeg har lastet ned og installer dem, men finner dem ikke i spillet. Må man nå et vist nivå før de kan brukes eller noe? Endret 27. mai 2009 av Zealow Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har spilt jævla mye Infamous idag, har vel passert 5 timer så det blir noen lange kvelder framover for meg ja Zealow: Jeg tror du må komme høyere rank enten med å være god eller ond, eller prøv å google så ser du om kan finne noe hjelp 399kr for et spill er billigt!!! Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Plukket opp et eksemplar hos Elkjøp idag...står nå i hylla og venter på at jeg skal bli ferdig med 40 andre spill først.....jeg trenger seriøst hjelp. Du er ikke alene, har kjøpt 3 spill bare denne uka... bah, Verste er at jeg igrunn ikke har tid til å spille noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Virker intresangt, skal teste demoen i dag. Så får vi se om eg stikker til elkjøp og handler! Endret 28. mai 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kommet til den andre byen ny, og de nye karene var så mye bedre på alle måter en Reapers >.< Nå er jeg også mektig lei reavers da.. Går det an å rename denne tråden til noe mer diskuterende rundt spillet eller at noen gidder å lage en? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 En kan få kode hos db.no nå til gigawatt blades, 200 første får. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Takk for tipset, Larzen. Og om nokon er for late til å Google svaret dersom dei ikkje allereie veit det: Det er ikkje Ratchet & Clank eller Jak and Daxter ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 De har ikke flere koder igjen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Der kom den i posten, på tide å spille Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Får vel kjøpe dette spillet i løpet av de nærmeste dagene. Liker ikke helt den mørke stemningen over byen. Liker bedre spill med gull og grønne enger. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Btw:Noen som har brukt gigawatt blades koden? Jeg har lastet ned og installer dem, men finner dem ikke i spillet. Må man nå et vist nivå før de kan brukes eller noe? Hvis du ikke har fått det til enda, så er det bare å trykke på start, også på powers, også helt til høyre Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 samme her.. den helt til høyre er locked. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Installerte dere spillet før dere lastet ned Gigawatt blades? Prøv å laste dem ned på nytt, det funket for meg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Spilt litt nå og jeg elsker den følelsen over hvor mye makt du har, samt din kontroll på kreftene dine og ikke så mye kontroll Skal spilles mer men dama skulle så klart se på Bones... Grrr Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hvor går Bones? EDIT: On-topic, så var jeg inne og henta spillet før i dag. Førsteinntrykket er veldig bra, men tviler på hvor gøy det er å finne alle collectibles. Men det får vi spare til senere. Gleder meg allerede til neste play-through, da skal jeg være ond! Endret 28. mai 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tv3 Men inFamous er MYE bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå