Kuff1 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Her er GameTrailers anmeldelse : Score 9.0 Endret 21. mai 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er rart, men jeg klarer liksom ikke å bli hypet opp nok til å kjøpe dette spillet. Ut ifra alle videoer og bilder jeg har sett blir hele spillet et stort "meh" for meg. Kanskje det er fordi jeg ikke har spilt demoen enda. Kanskje det er fordi jeg allerede har mer enn nok av spill å pusle med, eller kanskje det rett og slett er fordi jeg har så innmari mye mer lyst på Prototype at jeg ikke klarer å tenke på noe annet. hmmz...kanskje jeg plukker dette opp ved en senere anledning. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Idag har de første Infamous reviews begynt å rulle ut. Infamous AU Review 8.6 Infamous UK Review 9.0 Infamous US Review 9.2 Gamer.no 8.0 Synes selv at Gamer sin var veldig lav, men når jeg leste teksten så forstod jeg at det egentlig bare var "feil" karakter(feil i forhold til hva man forventer å se på slutten av en anmeldelse med så mye skryt) Ikke feil anmelder. For det var jo tydelig at anmelderen til Gamer elsket spillet. Han hang seg bare litt for mye opp i et kontrolloppsett han ikke likte. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvorfor hang han seg for mye opp i det? Kontrollen til et spill har veldig mye å si for hvorvidt jeg liker et spill eller ikke, og det har en stor effekt på hva jeg føler om spillets gameplay. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 HERLIG at dette spillet får såpass høye karakterer. Det er på tide med et nytt spill nå, har kun kjøpt to spill i år (RE5 og Killzone 2). Det er bra at PS3 sine ekslusive faktisk innfrir forventninger, og fans av andre konsoller kan ikke komme å si at PS3 har ingen gode ekslusive spill etc. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Dette spillet ser sykt SYKT SYKT bra ut. Elsker spill som har detaljer, et slik "plot" som dette. Å alt du kan gjøre med evnene til Cole. Jeg veit ikke med dere, men jeg kommer til og bli sittende i mange timer med dette og kose meg <3 edit: Haha, så nå at han heter Cole, å jeg er et stort Gears of War fan så kansje det er det som trigget meg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Rakk å få sett gametrailers anmeldelsene før jeg blir dratt avgårde mot min egen vilje! ser umåtelig bra ut, er litt min stil, faktisk en smule plattforming og en litt sær bakgrunn og hovedperson! forhåndsbestilling er slengt inn, kommer vel en demo idag ? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Demo har vel vært ute en stund den? Eller fikk du ikke rasket med deg en kode når gamer var i det gavmilde hjørnet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Dette spillet ser sykt SYKT SYKT bra ut. Elsker spill som har detaljer, et slik "plot" som dette. Å alt du kan gjøre med evnene til Cole. Jeg veit ikke med dere, men jeg kommer til og bli sittende i mange timer med dette og kose meg <3 edit: Haha, så nå at han heter Cole, å jeg er et stort Gears of War fan så kansje det er det som trigget meg Oi! Dette var egentlig overaskende å høre. Trudde ikke dette var et spill som fikk Ban til å bruke caps lock på. For meg blir det et midt på treet spill som er forhåndsbestilt. Dette snakker jeg ut i fra demoen, håper fullversjonen er bedre. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bah, trodde det kanskje var til PC også.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 *Ser for meg inFamous til PC* Hadde kanskje blitt kult. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Lasta ned demoen idag men den var på Fransk..? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sett maskinen til engelsk. *Ser for meg inFamous til PC* Hadde kanskje blitt kult. Hvorfor hadde det blitt kult på pc? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sett maskinen til engelsk. *Ser for meg inFamous til PC* Hadde kanskje blitt kult. Hvorfor hadde det blitt kult på pc? Den står på Norsk og ikke vært et problem tidligere, men skal teste det senere idag å se om det gjør susen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er akkurat norsk som gjør spillet om til fransk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er akkurat norsk som gjør spillet om til fransk Ah..nice! Takk for hjelpen da skal jeg teste demoen senere ikveld Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Dette spillet ser sykt SYKT SYKT bra ut. Elsker spill som har detaljer, et slik "plot" som dette. Å alt du kan gjøre med evnene til Cole. Jeg veit ikke med dere, men jeg kommer til og bli sittende i mange timer med dette og kose meg <3 edit: Haha, så nå at han heter Cole, å jeg er et stort Gears of War fan så kansje det er det som trigget meg Oi! Dette var egentlig overaskende å høre. Trudde ikke dette var et spill som fikk Ban til å bruke caps lock på. For meg blir det et midt på treet spill som er forhåndsbestilt. Dette snakker jeg ut i fra demoen, håper fullversjonen er bedre. Haha morro mannen Du skal og kjøpe det så kan vi diskutere Empire City utover en varm sommer natt <3 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Dere kan bare slenge meg og på en chat ja når vi har Infamous Skal spille sykt sykt mye!!! Dæven Infamous fikk 9.6 på gameplay hos gametrailers . Var noen her inne som sa gameplayet var helt rævv kan ta seg bak pungen Gleder meg allerede!!! SirKenneth: Du har så riktig Endret 21. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Spillte gjennom demoen istad. Virker som om det kan bli ganske hektisk og at man virkelig må få til ting fort. Rulle, sikte, skyte, melee og bruke evner veldig fort for å klare seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå