Einride Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Haha, sorry. Trudde du faktisk spurte om ein fekk med beta-key, men ser no at du faktisk berre informerte om det (Lurte ei stund på om du hadde fått deg ein smell eller to for mykje som liten ) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hva du ikke likte med demoen da avean? Dårlig grafikk, dårlig orginalitet, elendig AI, elendig historie, oppbrukt konsept, dårlig spillbarhet, scripta bevegelser ... og listen er mye lengre. Dette bare utifra demoen ... Kan hende jeg begynner å bli gammel, men dette ble for barnslig for min del. Løpe rundt som en maniac å skyte elektrisitet er like morro som å kaste seg gjennom en murvegg naken. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Haha, sorry. Trudde du faktisk spurte om ein fekk med beta-key, men ser no at du faktisk berre informerte om det (Lurte ei stund på om du hadde fått deg ein smell eller to for mykje som liten ) Hehe, neida. Ta det med ro hehe Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hva du ikke likte med demoen da avean? Dårlig grafikk, dårlig orginalitet, elendig AI, elendig historie, oppbrukt konsept, dårlig spillbarhet, scripta bevegelser ... og listen er mye lengre. Dette bare utifra demoen ... Kan hende jeg begynner å bli gammel, men dette ble for barnslig for min del. Løpe rundt som en maniac å skyte elektrisitet er like morro som å kaste seg gjennom en murvegg naken. Ganske sterke konklusjoner basert på en 10 min demo... ja ja Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 De har InFAMOUS /m Uncharted 2 beta på Gamezone også for dem som liker den butikken. Når kan man starte å spille U2 betaen forresten? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Betaen starter 3. juni (hvertfall i USA, men sikkert også i europa). Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Demoen var jo genial. Kjempebra dette her Altair, gå hjem og vogg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hva du ikke likte med demoen da avean? Dårlig grafikk, dårlig orginalitet, elendig AI, elendig historie, oppbrukt konsept, dårlig spillbarhet, scripta bevegelser ... og listen er mye lengre. Dette bare utifra demoen ... Kan hende jeg begynner å bli gammel, men dette ble for barnslig for min del. Løpe rundt som en maniac å skyte elektrisitet er like morro som å kaste seg gjennom en murvegg naken. Bra du er alene om den oppfatningen av spillet da, da ifølge reviews så rocker spillet. Dog jeg skal ikke skyte meg selv i foten helt enda da jeg ikke har testa demoen...men det lover godt. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 forhåndsbestillte infamous special edition på cdon. Og gleder meg villt til release Lenge siden du gjorde det? Gjorde det nemlig selv, men fikk en mail fra de der de sa at de ikke kunne levere den alikevel, så de bare kansellerte ordren min. ca 1 time før jeg postet det innlegget. Min ordre står der enda Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kanskje du får den mailen du også da. Men det som er rart er at når jeg logger inn står det ikke at de har kansellert ordren. Så sendte de en mail og ba de gjøre det hvis de ikke hadde gjort det, og bestillte spillet på nytt, bare nå til 599,- istedefor 669,-. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 hva du ikke likte med demoen da avean? Dårlig grafikk, dårlig orginalitet, elendig AI, elendig historie, oppbrukt konsept, dårlig spillbarhet, scripta bevegelser ... og listen er mye lengre. Dette bare utifra demoen ... Kan hende jeg begynner å bli gammel, men dette ble for barnslig for min del. Løpe rundt som en maniac å skyte elektrisitet er like morro som å kaste seg gjennom en murvegg naken. Da har du tydeligvis ikke kastet deg gjennom en murvegg naken. B) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kanskje du får den mailen du også da. Men det som er rart er at når jeg logger inn står det ikke at de har kansellert ordren. Så sendte de en mail og ba de gjøre det hvis de ikke hadde gjort det, og bestillte spillet på nytt, bare nå til 599,- istedefor 669,-. Har ikke fått noen mail angående at det er tomt nei. Kanskje eg var den siste som fikk special editioin o.O Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Dette spillet ser så rått ut, dette er et av de spillene som får meg til å ønske at jeg hadde en PS3. Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/20/kultur/...famous/6310487/ 4/6 i dagbladet Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Her og er det en anmeldelse, en av di bedre http://gamereactor.no/anmeldelser/117304/Infamous/ http://spillmagasinet.no/default.aspx?sect...&id=2629416 Nå kommer karakterene strømmende inn Og jeg skal ha spillet no matter what :D Endret 20. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dette spillet skal kjøpes siste skoledag, og nytes i sommerferien. Perfekt med sol, sommer og litt vold! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Vil minne om retningslinjene punkt 2.3: # Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Det samme gjelder andre innlegg som bidrar til å skape en negativ stemning. Slettet flere innlegg som brøt med disse reglene og/eller svarte til disse. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Et garantert kjøp! Følger Gamereactor sine anbefalinger i blinde. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Dette spillet skal kjøpes siste skoledag, og nytes i sommerferien. Perfekt med sol, sommer og litt vold! We are the same, you and I. Lenke til kommentar
Klob Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Komplett har 10x InFamous på lager og sender om noen er utålmodig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå