XDamage Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Idag har de første Infamous reviews begynt å rulle ut. Infamous AU Review 8.6 Infamous UK Review 9.0 Infamous US Review 9.2 In December, I played Infamous for the first time and told you that it was awesome. Five months later, I'm standing by that statement and backing it up with about 30 hours of playtime. Cole's powers are cool, the graphic novel cutscenes are stunning, the story is intriguing, and the city is alive. I could go on and on about this game -- about my hunt for the final few Blast Shards, about the sick joy in blasting a pedestrian and then sucking his bio-energy, about the subtle Sly Cooper references -- but to truly appreciate what Sucker Punch has created, you'll have to sit down and play this game. Infamous is amazing. IGN's Greg Miller's Video Review *anbefales på det sterkeste* Ser ut til at vi har med en AAA tittel å gjøre, gleder meg til å prøve demoen. Jeg legger til flere ettersom de dukker opp. Endret 12. mai 2009 av XDamage Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 *Mine Innlegg* Har fulgt med på Infamous en stund nå og er spent på hvordan det blir, skal se over lenkene senere. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tittet tilfeldigvis på en video her om dagen og det så jo ganske bra ut. Så blir vel mer enn bare for Uncharted 2 beta dette kjøpes for Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lekt med demoen i et par dager nå og det er vanvittig gøy. Du føler at du har total frihet og evnene dine er bare noe av de beste du kan få <3 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Demoen var gøy den, men tror jeg venter til dette blir et £17.99 hos Play.com før jeg skaffer det. Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ser heilt fantastisk ut! Gler meg som en unge til dette spillet. Selfølgelig kommer det ut midt i eksamensperioden. Når ellers! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Irriterene at jeg ikke var på gamer når det ble delt ut demo keys til dette. Endret 12. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hørte mye negativt fra folk som har testet demoen Jeg var helt overbevist etter jeg spilte demoen Dæven så mangen PS3 toppspill jeg har da Omtrent alle er eksklusive jippi!!! Skal forhåndsbestille dette ja!!! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tittet tilfeldigvis på en video her om dagen og det så jo ganske bra ut. Så blir vel mer enn bare for Uncharted 2 beta dette kjøpes for Samme tenker jeg. Hadde sånn middels forventning til dette, men Uncharted 2 beta kode gjorde meg overbevist. Ser jo ut til at det blir et knallspill. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 forhåndsbestillte infamous special edition på cdon. Og gleder meg villt til release Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) En som jobber hos IGN har allerede fått platinum i dette ifølge Twitter fra Sony Playstation. GREG MILLER JUST BECAME THE FIRST PERSON IN THE WORLD TO EARN A PLATINUM TROPHY IN INFAMOUS! IGN Twitter Endret 12. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Om noen hadde gitt meg 10 000kr og spillet gratis hadde jeg fortsatt sagt nei. Demoen for min del var noe av det verste jeg har spilt i hele år. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 hva du ikke likte med demoen da avean? Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvis jeg skulle gjettet; Avean likte ikke alle "partikkel-effektene" og vil ha Neo fra Matrix istedet for tegneseriehelten i inFamous. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 forhåndsbestillte infamous special edition på cdon. Og gleder meg villt til release Lenge siden du gjorde det? Gjorde det nemlig selv, men fikk en mail fra de der de sa at de ikke kunne levere den alikevel, så de bare kansellerte ordren min. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvis jeg skulle gjettet; Avean likte ikke alle "partikkel-effektene" og vil ha Neo fra Matrix istedet for tegneseriehelten i inFamous. Haha, den der var bra Men tror at spillet er veldig bra, og det skader jo ikke at IGN.com gav det 9,2 i sin anmeldelse... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvis man forhåndsbestiller det hos Platekompaniet, får man med Uncharted 2 Beta: http://www.platekompaniet.no/spill.aspx/?417 Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Eh, antar det gigantiske biletet på produktsida der som informerer om at om du forhåndsbestiller så får du ein Uncharted 2 beta key, IKKJE var der når du skreiv den posten? (http://www.platekompaniet.no/_cdcover/BilderOgBannere/infamoustoppbanner.jpg) Endret 13. mai 2009 av Crimson Idol Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Joda, den var der. Gadd bare ikke poste bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå