Gamez Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Duke Nukem,Goldeneye og Doom64,Marioparty spilla var også artige. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 selv synes jeg alle n64-spillene jeg har spilt var ganske gode Så enig, så enig. N64 har en helt fantastisk rekke med spill. Zelda OOT og MM, Diverse Mario spill, Pokemon Stadium, Banjo-Kazooie/Tooie, Star Fox 64, Goldeneye, mm. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Umulig å velge 1 favoritt da N64 har så enormt mange bra spill. Det meste har vel blitt nevnt allerede.. zelda spillene,mario spillene, donkey kong 64, banjo and kazooie spillene, goldeneye, diddy kong racing, duke nukem osv osv osv.. Glad jeg har konsollen fortsatt med spillene Lenke til kommentar
King Of Monra Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det må være GoldenEye. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tidenes spill, Zelda Ocerina Of Time. Punktum. Beste spill som kom etter, Goldeneye. Alene helt orgasmisk. Med venner, helt fantastisk. Gud jeg savner den tiden. Da vi ikke hadde internett men satt sammen på rommet og spilte på samme Tv. Magisk! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie. Zelda fordi det er storslagent og bortimot perfekt på alle områder; det er langt, innholdsrikt, har flott spillbarhet i forhold til antall spillmekanikker og er himla moro. Banjo-Kazooie fordi det er den aller beste plattform-opplevelsen jeg har hatt. Store områder, langt spill, mange spillmekanikker og en humor som viser brorparten av Rares sjarm fra deres glansdager. Banjo-Tooie på grunn av det over, men alt ganget med 10. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Var ikke mange N64 spill jeg ikke likte for å si det sånn, pluss at det er helt umulig å velge ut en blant mange. The Legend of Zelda: Ocarina of Time / Majoras Mask, Banjo Kazooie/Tooie, Donkey Kong 64, Goldeneye 007, Super Mario 64, Mario Kart, Diddy Kong Racing, Star Fox 64, Pokemon Stadium, Pokemon Puzzle... Sorry, helt umulig å velge bare en av de spillene som den beste N64 spill. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kva er ditt favoritt Nintendo-64 spel og kvifor? Mine favorittar er dei åpenbare Super Mario 64 og Pokémon Stadium 2. En av de oversette godbitene på Nintendo 64: Beetle Adventure Racing Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg koste meg med de fleste N64-spillene jeg spilte. Favoritten blir vel Ocarina of Time, tett etterfulgt av Banjo Kazooie, GoldenEye og Super Mario 64. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Zelda OoT, Mario 64 og Goldeneye 007 er jo klart toppen. Men husker godt Mario Party serien, pokemon stadium og ikke minst hvis noen husker det Clayfighters 63 3/4 Edit: Eller var det 1/3? Endret 2. april 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kva er ditt favoritt Nintendo-64 spel og kvifor? Mine favorittar er dei åpenbare Super Mario 64 og Pokémon Stadium 2. En av de oversette godbitene på Nintendo 64: Beetle Adventure Racing Denne måtte jeg søke etter fordi jeg hadde glemt the title. Eneste jeg husket var VW. Spilte dette utrolig mye, good times! Lenke til kommentar
svenka Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Zelda OoT, Mario 64 og Goldeneye 007 er jo klart toppen. Men husker godt Mario Party serien, pokemon stadium og ikke minst hvis noen husker det Clayfighters 63 3/4 Edit: Eller var det 1/3? Ja jeg husker Clayfighter! Men var ikke det spillet sjukt vanskelig? Husker at jeg aldri klarte siste(?) bossen... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg tror det må være Super Mario 64 som er favoritten. Egentlig litt tragikomisk med tanke på at det kom med maskinen, men sånn ble det nå engang. Zelda er ålreit, selvsagt, men jeg foretrekker egentlig 2D-spillene. GoldenEye og Perfect Dark er bra de, men spillmessig svært utdatert. Aldri spilt Conker eller Yoshi's Story. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Tony Hawk's Pro Skater og Super Mario 64 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 N64 er nok den svakeste Nintendo-konsollen, men den har likevel tre av de beste spillene noensinne i Mario 64, Ocarina of Time og Majoras Mask. Ellers så er Mischief Makers et undervurdert N64-spill! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 N64 har 3 fantastiske multiplayerspill som fikk kjørt seg hos meg. Goldeneye, Mario kart og FIFA 98 road to world cup. Om jeg skulle spilt noe på N64 i dag, ville jeg nok dradd frem Mario kart, og kanskje Diddy Kong Racing. Ellers liker jeg gamle dølle sportsspill som Nagano OL-spillet osv. =) Lenke til kommentar
Dext Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har 5 kandidater og alle er virkelig gode så klarer ikke helt å snevre inn gruppen: Zelda: OoT & MM, Banjo & Kazooie og Banjo Tooie. Samt Super Mario 64. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Favoritten er nok Resident Evil 2 - et ørlite hakk over det fantastiske Donkey Kong 64. Lenke til kommentar
macoo Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det er ikke mye mer å si om den saken Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Killer Instinct Gold , Duke Nukem 3d ( utrolig mange gode minner på 2 player coop ) , Super Mario 64 , Mario Kart 64 , Goldeneye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå