Gå til innhold

Favoritt N64 spel?

Pokey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å velge 1 favoritt da N64 har så enormt mange bra spill.

Det meste har vel blitt nevnt allerede.. zelda spillene,mario spillene, donkey kong 64, banjo and kazooie spillene, goldeneye, diddy kong racing, duke nukem osv osv osv..

Glad jeg har konsollen fortsatt med spillene :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tidenes spill, Zelda Ocerina Of Time. Punktum.

Beste spill som kom etter, Goldeneye. Alene helt orgasmisk. Med venner, helt fantastisk. Gud jeg savner den tiden. Da vi ikke hadde internett men satt sammen på rommet og spilte på samme Tv. Magisk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie.

Zelda fordi det er storslagent og bortimot perfekt på alle områder; det er langt, innholdsrikt, har flott spillbarhet i forhold til antall spillmekanikker og er himla moro.

Banjo-Kazooie fordi det er den aller beste plattform-opplevelsen jeg har hatt. Store områder, langt spill, mange spillmekanikker og en humor som viser brorparten av Rares sjarm fra deres glansdager.

Banjo-Tooie på grunn av det over, men alt ganget med 10.

Lenke til kommentar

Var ikke mange N64 spill jeg ikke likte for å si det sånn, pluss at det er helt umulig å velge ut en blant mange.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time / Majoras Mask, Banjo Kazooie/Tooie, Donkey Kong 64, Goldeneye 007, Super Mario 64, Mario Kart, Diddy Kong Racing, Star Fox 64, Pokemon Stadium, Pokemon Puzzle...

Sorry, helt umulig å velge bare en av de spillene som den beste N64 spill.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Zelda OoT, Mario 64 og Goldeneye 007 er jo klart toppen. Men husker godt Mario Party serien, pokemon stadium og ikke minst hvis noen husker det Clayfighters 63 3/4

Edit: Eller var det 1/3?

Endret av kmatis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kva er ditt favoritt Nintendo-64 spel og kvifor? Mine favorittar er dei åpenbare Super Mario 64 og Pokémon Stadium 2.

En av de oversette godbitene på Nintendo 64:

2z8u4d0.jpg

Beetle Adventure Racing

Denne måtte jeg søke etter fordi jeg hadde glemt the title. Eneste jeg husket var VW.

Spilte dette utrolig mye, good times!

:D

Lenke til kommentar

Zelda OoT, Mario 64 og Goldeneye 007 er jo klart toppen. Men husker godt Mario Party serien, pokemon stadium og ikke minst hvis noen husker det Clayfighters 63 3/4

Edit: Eller var det 1/3?

Ja jeg husker Clayfighter! Men var ikke det spillet sjukt vanskelig? Husker at jeg aldri klarte siste(?) bossen... :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror det må være Super Mario 64 som er favoritten. Egentlig litt tragikomisk med tanke på at det kom med maskinen, men sånn ble det nå engang. Zelda er ålreit, selvsagt, men jeg foretrekker egentlig 2D-spillene. GoldenEye og Perfect Dark er bra de, men spillmessig svært utdatert. Aldri spilt Conker eller Yoshi's Story.

Lenke til kommentar

N64 har 3 fantastiske multiplayerspill som fikk kjørt seg hos meg. Goldeneye, Mario kart og FIFA 98 road to world cup. Om jeg skulle spilt noe på N64 i dag, ville jeg nok dradd frem Mario kart, og kanskje Diddy Kong Racing.

Ellers liker jeg gamle dølle sportsspill som Nagano OL-spillet osv. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...