Blue Scholar Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ingenting kan røre Ocarina Of Time. Ever. Mario 64 og Super Smash Bros var grisefett også Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ingen nevnt Perfect Dark!?Det var egentlig bedre enn james bond på mange måter. Har aldri hatt spillet før, men bodde hos en kompis mer eller mindre hver helg ei stund, vi var hardcore Definivt PD. Den perfekte versjonen av GE. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Super Mario 64 og Legend Of Zelda Ocarina of Time er dem beste til N64 mener jeg... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Banjo Kazooie og Banjo Tooie er mine N64 favoritter og såklart Mario kart:) Har dog ikke prøvd noen Zelda spill. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Donkey kong 64, uten tvil det spillet jeg brukte mest tid på og likte best når jeg spilte på den fantastiske konsollen N64 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Goldeneye, Mario Kart og Ocarina of Time. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Conkers bad fur day vil jeg mene er det morsomste spillet med litt mer voksen humor i barnslig forpakning link her til bæsjebossen for eksempel Endret 2. juli 2009 av piokken Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg må nok snart få spilt conker.. det står fint i hylla enda, sammen med mine favoritter mario 64 goldeneye Zelda OOT Banjo kazooie + tooie mario kart Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Min klare favoritt til N64 er nok Zelda OOT. Det er det beste spillet jeg noensinne har spilt, sammen med OOT er jeg også glad i: Super Mario 64, Mario Kart 64, Golden Eye, Banjo Kazooie, Super Smash Bros, Perfect Dark, Donkey Kong 64 osv. Zelda OOT tror jeg aldri blir slått som verdens beste spill Lenke til kommentar
Varoze Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Mine favoritter er så klart klassikeren Super Marion 64, har sittet maange timer med det, og prøvd å fått tak i alle stjernene., og Mario Kart 64, jeg har brukt enda flere timer på å finne snarveier, og rett og slett bare prøvd å slå mine egne rundetider på det. Men det beste N64-spillet er: Legend of Zelda, Ocarina of Time! Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har benket meg foran TV'en, slått på N64'en, og fyrt opp dette spillet. Det har ingenting å si hvor mange ganger jeg klarer det, med alle golden skulltullas, alle hjertebiter, eller om jeg bare vil utfordre meg selv, og gå gjennom det på en dag, uten å dø, med bare 3 hjerter... Zelda er, og vil alltid være, det beste spillet jeg har spilt noensinne! Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er ganske klassisk av meg der så liker veldig godt Super Mario 64, Mario Kart 64, Mario Party, F-Zero X, Zelda Ocarina of Time, Perfect Dark, Golden Eye og Super Smash Bros. Dette er klassikere for meg som så og si aldri dør, takket være Virtual console på Wii så kan noen av disse spillene gjennoppleves Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Litt rart men jeg føler at samme hvilket spill det er så blir det bra når jeg skrur på N64'n. Tror nostalgien tar overhånd, er nok for svak 1 Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Conkers bad fur day, det er bare awesome med stor a. Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Favorittspillene står vel mellom ett av de første N64-spillene jeg spilte - Pokémon Stadium, det første Mario-spillet jeg spilte - Super Mario 64, ett av de beste spillene jeg har spilt - The Legend of Zelda: Ocarina of Time og det kanskje mest morsome spillet jeg har spilt - Mario Kart 64. Spilte mest på Gameboy og Gameboy Color før det. Pokémon Stadium var et spill jeg virkelig koste meg med, og som for alvor gjorde meg interessert i gaming. Har spilt det senere også, og jeg kan ikke stoppe og bli glad i det, det er simpelthen fantastisk. Og det er vel ett av mine all-time favorites ^^ Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mine favorittter er: Legend Of Zelda Ocarina Of Time og Majoras Mask, Banjo Kazooie og Tooie, Paper Mario, Super Mario64, Mario Kart 64, Conker's Bad Fur Day, Goldeneye, Perfect Dark. Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er så klart Zelda med Ocarina of Time og Majoras mask som ruver høyest husker jeg var hos kompisene mine hele tiden siden jeg ikke hadd N64 selv vi runda det mange ganger etter den første, men første gang var pain og veldig moro. Vi var ganske små og mange av puzzlesene var kompliserte for en gjeng med drittunger, knall! Selvfølgelig er Mario spillene også inkludert, Mario kart, Party og 64:) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hadde aldri N64 men ser att mange av tittlene er tigjenglig på Wii storen Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 The Legend of Zelda: Ocarina of Time er en tidløs klasiker...it is, and always will be, THE GAME. Ellers så er det jo Mario 64 også, som var veldig bra Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 selv synes jeg alle n64-spillene jeg har spilt var ganske gode, mario64, zelda OoT, donkeykong64, paper mario og majoras mask. må vel si jeg likte OoT best av de. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er nok Mario 64 for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå