Pokey Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kva er ditt favoritt Nintendo-64 spel og kvifor? Mine favorittar er dei åpenbare Super Mario 64 og Pokémon Stadium 2. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Super Mario 64 har jeg hatt mye morsomt med fra det kom ut. Beste Mario-plattformspill, synes jeg, hakket foran Super Mario Bros 3 og Super Mario Glaxy. Diddy Kong Racing er utrolig morsomt. Bra banedesign og fengende musikk. Banker Mario Kart 64 nedi støvlene! Lenke til kommentar
Nejat Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Super mario 64, super smash bro og mario kart er helt klart mine favoritter. super mario siden det helt klart er genialt, og de to andre er heftige å spille med andre Lenke til kommentar
Krakken_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Mario Kart og Golden Eye står rimelig høyt oppe på lista, hvert fall når det kommer til multiplayer. På toppen ligger vel Zelda: Ocarina of Time. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Mario Kart 64, Banjo-Kazooie og Donkey Kong 64 Kommer aldri til å glemme de. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det finnes ikke noe bedre spill på N64 enn GoldenEye, men Mario64 skal få en stemme det også. Vet ikke helt hvordan det er på N64, men remaken, Conkers: Live and Reloaded var utrolig bra, så gir en stemme til Bad Fur Day også Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 GoldenEye, Mario Kart og Mario Party 2/3 var nesten de eneste spillene som ble spilt her i gården. Fantastisk multiplayer. Har vell egentlig ikke noe favoritt singleplayer spill, da jeg ikke hadde Nintendo 64 selv. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ingen nevnt Perfect Dark!? Det var egentlig bedre enn james bond på mange måter. Har aldri hatt spillet før, men bodde hos en kompis mer eller mindre hver helg ei stund, vi var hardcore Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ingen nevnt Perfect Dark!?Det var egentlig bedre enn james bond på mange måter. Har aldri hatt spillet før, men bodde hos en kompis mer eller mindre hver helg ei stund, vi var hardcore Jeg er helt enig Perfect dark er bedre enn Goldeneye men jeg har bare prøvd perfect dark på emulator og likte det fortsatt bedre en golden eye. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) The Legend of Zelda: Ocarine of Time uten tvil. Endret 23. mai 2009 av Sjefen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tre stykk. I ingen spesiell rekkefølge, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie. Revolusjonerende på hver sine måter (Zelda, trenger ingen begrunnelse, Banjo-Kazooie hadde enorme områder og Banjo-Tooie hadde enda større, med imponerende effekter og visuelle syn). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har aldri hatt en slik maskin selv, men jeg må nok si Mario Kart og et slossespill jeg har helt glemt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Banjo kazooie uten tvil. Fantastisk gameplay, flotte farger, humor og artig musikk. Moro med alle de forskjellige rimene heksa kommer med. Liker også at du må bli tryllet om til forskjellige dyr for å komme i gjennom alle banene. Endret 24. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Lett The Legend of Zelda: Ocarine of Time og Mario Kart Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Super Mario 64, Mario Kart, Mario Party, Banjo Kazooie, Donkey Kong 64 og Star Wars Racer. Lenke til kommentar
Jan_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Banjo Kazooie. Har de fleste titlene av verdi til N64, men ingenting er så fullkomment som Banjo. Tooie var ikke helt i samme sjanger. Nærmeste blir nok Mario64. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Super Mario 64, Conker's Bad Fur Day, Legend of Zelda: OoT og Super Smash Bros' ^^ Super Mario 64 er rett og slett magisk. Conker's BFD er vanvittig morsomt, friskt og perfekt for en barnslig, liten 12-åring. LoZ: OoT er så sykt stort og episk at jeg gazmer. Super Smash Bros' er pur underholdning, og et typisk spill man bruker så mye tid på med kompisene at man får blemmer på tomlene. Endret 27. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Pedobear Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Super Mario 64 var rett og slett en herlig spillopplevelse. I tillegg er/var mine favoritter The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Mario Kart 64 og Super Smash Bros. Diddy Kong Racing og Conker's Bad Fur Day er også høyt oppe på lista. B) Lenke til kommentar
Apno Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Mario Kart 64 og Super Mario 64. Husker at jeg spilte det med hele familien hver Lørdag. Det var tider det! :rolleyes: Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) - Super Mario 64 var mitt første spill, elsker det fortsatt. - F-Zero X var temmelig rått. - Spilte ikke Paper Mario på N64, men lastet det ned til Virtual Console og holder på å spille gjennom det nå. Gikk rett opp på topplisten. Eier også Yoshi's Story, Pokémon Stadium og Mario Part 3; liker dem i den rekkefølgen, men alle ligger temmelig likt. EDIT: Kan jo ikke glemme Ocarina of Time, Majora's Mask eller Mario Kart 64! Har de to Zelda-spillene på den der Gamecube samle-disken. Endret 29. juni 2009 av Katuko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå