Gå til innhold

Er iPhone noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er bra til sitt bruk, men har en del sære mangler som blant annet videoopptak. Det er sikkert mulig å laste ned en del appliaksjoner og plug-ins for å bøte på disse feilene. Det de fleste er opptatt av er kanskje skjermen, som er utrolig responsiv og brukervennlig. I tillegg kan man jo laste ned en hel drøss med ulike programmer, spill osv.

Lenke til kommentar

iPhone får MMS i en oppdatering som kommer til sommeren, og med musikk i bakgrunnen har du ihvertfall noe som ligner på multitasking. Skjermen er rask, lyssterk og tåler mye slitasje. Den er en drøm å bruke som internettmaskin, mailklient og musikkspiller. De utallige applikasjonene som finnes i App Store gjør den til en multimediemaskin med veldi få konkurrenter mtp størrelse, ytelse og design. Det er utrolig morsomt å leke med touch-skjermen og akselerometeret. Prøv den før du kjøper, jeg var så anti-iPhone som du fikk det, men etter å ha prøvd brodern's èn gang (vinterferien ifjor) importerte jeg min egen. Strålende fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Jeg må også si at jeg er veldig fornøyd med min iPhone (1. generasjon.) Jeg orker ikke å skrive så veldig mye ( :ph34r: ) men det er viktig å huske på at iPhone er så ekstremt mye mer enn en telefon, det er en multimediastasjon! Du har noen få ting som man kan irritere seg over, men dette tenker du lite på når du sitter der og leker med den. Jeg fikk min iPhone til julen 2007, og jeg tar meg selv ofte i å leke med den, ett og et halvt år siden jeg fikk iPhonen. Det eneste som plager meg litt er batteritiden (rimelig lav) men jeg tror det har blitt fikset nå på nyere generasjoner.

 

Alt i alt, iPhone - et sikkert kjøp hvis du liker "gadgets"! :D

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg forguder iphonen min, kansje det jeg liker best med den er internett tilgangen overalt. Ja jeg vet de fleste mobiler på markedet i dag har mulighet for og bruke internett på de, men da må du jo betale en blodpris per MB, med iphonen får du jo abonnement (skriveleif kansje :p) med 500mb inkludert nå. Ville aldri gått tilbake til mobil med knapper nå heller, navigasjonen blir jo redusert kraftig med noen få knapper. Var også anti-alt-av-apple, men så prøvde jeg iphonen til fetteren min og ble forelska, det er en mobil i en egen klasse.

Lenke til kommentar

Spekulasjoner rundt når 3.0 vil bli released (ikke at de kan vite så mye)

6/12/09

 

http://www.product-reviews.net/2009/03/31/...0-release-date/

 

Hvis du har lyst til å lese mer om iPhone (og apple sine "trademarks" generelt) anbefaler jeg dere alle å ta en tur innom

 

www.ipod1.no

 

 

Edit: iPod1 mener at v3.0 vil bli released nå til juni.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Med en smart telefon må man nesten regne med å lade hver natt...

 

 

Generell regel for valg av telefon...

HTC = Jobb og nytte

iPhone = morro og unyttig

 

Så som min privattelefon har jeg helt klart valgt morro og unyttig, iphone er en genial web/mediatelefon det finnes et hav av unyttige ting til.!

 

Og en liten ting ubetydelig ting jeg bet meg merke i før jeg valgte iPhone :

Mange klager over HTC...

Ingen klager over iPhone...

Lenke til kommentar
Generell regel for valg av telefon...

HTC = Jobb og nytte

iPhone = morro og unyttig

Det er jeg helt uenig i. iPhone er absolutt en jobbtelefon; avansert kalender, utrolig brukervennlig mailklient, safari, excel/word/powerpoint leser og så godt som alt du kunne tenke deg via App Store. iPhone er en telefon med et hav av bruksområder og arbeid er et av dem.

Lenke til kommentar
Generell regel for valg av telefon...

HTC = Jobb og nytte

iPhone = morro og unyttig

Det er jeg helt uenig i. iPhone er absolutt en jobbtelefon; avansert kalender, utrolig brukervennlig mailklient, safari, excel/word/powerpoint leser og så godt som alt du kunne tenke deg via App Store. iPhone er en telefon med et hav av bruksområder og arbeid er et av dem.

Exchange?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...