jorgis Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Nå har jeg laget et hendig lite kabbinett laget nesten utelukkende av vifter, men med en vifteløs PSU... Her er noen av de viftene jeg brukte: En stk. 260mm serverrackvifte à 115 watt Fire 120mm Papst vifter av metall à 19 watt hver... Hehe... Har ikke bilder av hele kreasjonen nå, men det kommer snart. Hva synes dere? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Vifte på 115Watt :o Jaja, blir sikkert fin den der Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 he he.. ville gjerne hatt den store i min pc!! suger nesten ut alle komponentene inni da! Skal du kople den på PSU anbefaler jeg deg å ha en kraftig en... kom med bilder da Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 nevnt tusenvis av ganger... ikke post før du har bilder av hele greia... teit å "tempte" oss... *interessen for greia daler* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Bilder av nesten ferdig greie: Skjønner godt at det kan være litt irriterende at ingen sender bilder først, men jeg hadde ikke begynt... :wink: Jeg kommer nok ikke til å bli 100% ferdig på en stund, da jeg reiser avgårde til syden snart, men den store viften skal stå på toppen, + at jeg skal ha et par ekstra vifter i sidene. :roll:" border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå