mcgroven Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Her er oppfølgeren som ser ut til å knuse originalen. Les mer Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sniktitt? Dette virket mer som en anmeldelse, men dog veldig informativ! Dette spillet skal prøves uansett hva. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 bra det her da! trenger flere gode western spill! no doubt, gleder meg. Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Håper det ikke blir like trangt og linjal-linert som det forrige CoJ. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bildene ser mye bedre ut enn Rockstar sitt prosjekt! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ser flott ut, og skal selvfølgelig ha dette spillet! Jeg elsker western spill 8 som det er for få av), og skal ha dette og Red Dead Redempitation. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Snakker vi om en slags åndelig oppfølger til Outlaws? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Håper det ikke blir like trangt og linjal-linert som det forrige CoJ. Tviler på at det blir noen enorme utforskningsmuligheter og sandkasse-preg på spillet. Oppdragsvariasjon og muligheten til å styre to forskjellige karakterer skal nok sørge for at man ikke kjeder seg. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 syntest det første CoJ var greit nok,husker jeg kjøpte det og Gun for en billig penge samtidig så det ble litt overdose vill vest en stund.Dette ser lovende ut og ikke så lenge til det kommer ut heller,regner nok med et kjøp her i gården ja. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Garantert et kjøp dette her Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Aldri spilt det første, men dette her virker da interessant nok. Håper på demo! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Aldri spilt det første, men dette her virker da interessant nok. Håper på demo! Anbefaler det å spille den første. Sikkelig bra spill. Mye variasjon, spennende story og bra gameplay. Et meget undervurdert spill. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Aldri spilt det første, men dette her virker da interessant nok. Håper på demo! Anbefaler det å spille den første. Sikkelig bra spill. Mye variasjon, spennende story og bra gameplay. Et meget undervurdert spill. Ja, det var et godt spill. Men det snikeelemtentet utviklerne prøvde seg på lyktes ikke helt i mine øyne. Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hmmm...slik jeg hadde forstått (lest hos PC Gamer) var at de skulle introdusere coop i spillet. Det vil si du kunne gå gjennom spillet med en kompis i coop multiplayer. Ser ikke noe om dette her? Hvis det ikke er med blir jeg skuffet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Synes CoJ er knallbra, så dette blir nok et kjøpt også Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg synes det første CoJ var bra jeg, men enig om at snikingen var dårlig. Håper de har med coop i oppfølgeren! Dette kommer til å bli fett! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ser meget lovende ut dette. Spilte litt av originalen, men det gikk i glemmeboken etter hvert. Kanskje jeg skal ta det litt opp igjen og se om jeg kan fullføre det før dette kommer. Bildene ser mye bedre ut enn Rockstar sitt prosjekt! Det er nok pga. Rockstar sitt spill er et sandkassespill. Call of Juarez er lang mer lineært og i mindre skala. Ellers lurer jeg på når Techland kommer med mer info om Chrome 2. Vært stille på den kanten i mange år nå. Originalen var til tider et smart spill. Hadde håpet oppfølgeren ble enda mer i retning av Deus Ex. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Gleder meg til dette. Jeg digget det første CoJ spillet. Snike delene var i overkant frustrerende, så jeg er glad de har kvittet seg med det, men jeg har sjelden hatt det så gøy som når jeg gikk inn i en kamp med en revolver i den ene hånden og Bibelen i den andre. Å sitere fra Bibelen mens du gjør headshots er noe jeg ikke har opplevd i andre spill før eller siden Edit: Ray var i det hele tatt en av de mest interresant designede western karakteren jeg har støtt på. Endret 13. mai 2009 av Ralzar Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Skal gå til innkjøp av dette i det øyeblikket jeg får dratt meg igjennom det første spillet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Fikk ganske lyst på dette p.g.a. denne sniktitten.. Tror det blir kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå