Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dobbeltpost... whatever. Problem; Får ikke installert spotify! Jeg åpner installeren, og får frem dette: Er på den eneste brukeren på maskinen, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Thomaas_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei, hadde hørt att Windows 7 hadde lavere krav for å kjøre enn Windows Vista... og lurer på om min gamle Dell Latitude D800 har ein liten sjangs for å drive den. Eg sjølv tviler, men det er mulig Min første post ~ Thomaas Lenke til kommentar
Thomaas_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 My Specs: Processors: Intel® Pentium® M processors 1600MHz Memory: 1024MB Ram DirectX 9 Eg søkte littegrann, og trur eg har nok da men.... fant meg ein side her: http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/system-requirements.aspx har ikkje kjørt ein test, men kan gjere det når eg kjem heim.... Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Burde gå greit. Lenke til kommentar
Thomaas_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Takker og bukker for eit kort og greitt svar Eit anna spørsmål: er der noke med Windows 7 som gjer att det tek prosess? for, visse spel, som CSS så kan det lagge om eg brukar for mykje prosess, så korsen ligg Windows 7 ann i prosess bruk forhold til Windows XP? Endret 16. november 2009 av Thomaas Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Windows 7 er nok litt mer ressurskrevende, men det burde gå sånn noenlunde greit på maskinen. Når det gjelder spill kan jeg ikke tenke meg at det er noe spesiell forskjell. Windows 7 er riktignok langt bedre på ressursbruk enn XP. Lenke til kommentar
Thomaas_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 okey, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå