Gå til innhold

Windows 7 - Erfaringer og diskusjon rundt RC og beta-utgavene av operativsystemet

Anbefalte innlegg

Har også sett at det har kommet en lukket utgave ikke tilgjengelig for det almenne publikum, versjon 7127. Men ut i fra det jeg ser dreier det seg for det meste om utvidet driverstøtte og stabilitet, noe de fleste ikke hadde kommet til å lagt så stort merke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde et lite problem når jeg skulle prøve å instalere en ny Visual Style lastet ned fra deviantart.com .

Fant ut at jeg trengte en liten patch for å kunne gjøre dette mulig, og lastet ned noe som var ment til vista. Nå får jeg meldingen om at min versjon av windows ikke er genuin og må reinstallere. Noen som har noen erfaringer med lignende?

Lenke til kommentar

offtopic: hva er visual style? er mye på deviantart.

ontopic: Bruker avast og det går knirkefritt :)

EDIT: Trenger ikke det beste antivirus så lenge du gjør en ting: IKKE tillat 3persons cookies, og slett alle cookies når du lukker nettleser :)

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Er bare jeg paronid, eller er ikke "random" backround helt "random". Forstår at det ikke kan bli 100% tilfeldig men når jeg har 100 bilder og de samme 5 kommer om igjen og om igjen blir jeg sint.....

EDIT: heter forsåvidt shuffle og ikke random....

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Når kommer Windows 7 ut i en ferdig versjon, og hvordan blir det for oss som må ha 64 bits? Og hvordan er det med pris?

Har hatt Vista en uke nå, hadde det ikke vært fr at XP-nøkkelen min er til 32 bits hadde jeg bytta tilbake til det jeg hadde på den gamle pc'en på dagen.

Lenke til kommentar

Ah ok. Ja da er det jo greit, så lenge det ikke blir svindyrt. (Ufruvillig) Kjedelig å bruke så mye penger på Vista også like etterpå bytte til 7, men må jeg så må jeg!

Og takk for svar :)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehe, rett før jeg skulle inn her å se etter svar så fant jeg ut av det. Det gikk ikke med Opera, men med IE funket det :p

BTW: Det var heldig jeg fikk lastet det ned i dag fordi helt tilfeldig fant jeg ut av at i morra var siste frist, men vet noen om det går an i installere det uten en DVD plate. Har ingen tilgjengelig... På en USB eller no..

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...