hans A Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Naboen monterte adsl, men fikk ikke inn noe signal. Allt er koblet rett og alle deler fungerer. (Både splitteren og modemet) Og han ringte telenor og de sa at adsl'en var tilkoblet. De sjekket det tilogmed to ganger!!! (Per tlf) Men han får ikke "adsl" lyset på modemet. Er det andre som har vært innom lignende problem? Han har analog linje. Telefonen fungerer. P.S Jeg har selv adsl , men ikke via telenor... Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Kanskje det er noe feil med linja? prøv å plugg inn på en annen telefon kontakt Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Du har kontrollert at alle kabler er i orden og? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Har prøvd alle deler i 2 hus. Fungerer i mitt, men ikke i hans. Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Vet ikke om det er det samme problemet, men mitt modem fikk ikke kontakt med sentralen(lan lampa lyste ikke). Telenor sendte en repratør som tok med modemet og fiksa om et par ledninger. Det funker nå, men sliter med at modemet detter ut enkelte ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå