Mobilen.no_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Forumene til Teknofil.no, Mobilen.no og Gamer.no slås nå sammen og blir lagt innunder Innlegg.no. Les saken her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Får vel bare ønske alle brukere, både fra Teknofil.no, Mobilen.no og selvsagt helt nye brukere hjertelig velkommen. Hittil har det vært en kjempegod brukerbase her på Innlegg.no, og vi håper dere vil bidra med å gjøre alt enda bedre! Lenke til kommentar
Gjest poe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tror ikke alt fungerer slik det skal... ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tenker du på at du står som gjest når du poster? Du må gå innom selve forumet og registrere deg før du kan poste som bruker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Flottflott, spennende med nye ting Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Litt tungvindt at man må gå innom forumet for å kommentere artikler med sin egen bruker. Alle som kommer fra forumene som hørte til Mediehuset Digital får en liten omvei. Håper også Gamer.no kan få et kommentarfelt i bunnen av artikkelen, slik de andre sidene har. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Gjeste kommentarer i diskuter artikler? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tror ikke alt fungerer slik det skal... Lenke til kommentar
Terje Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er en kinkig sak å ordne innlogging på en gjennomført måte fra artiklene. Det går eventuelt an å kun vise postene under artikkelen, og linke til forumet dersom en vil poste, men på mobilen/teknofil vil nok endel reagere på det ettersom mange er vant til å poste som gjest på våre artikler. Men hvem vet, når de får teften av dette forumet, kanskje de registerer seg de også Lenke til kommentar
Gjest poe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vel, jeg registrerte meg på innlegg.no, og fikk tilgang. Men kun til gamer.no sitt forum. Jeg har en annen konto som jeg bruker her på teknofil og mobilen.no. Har jeg missforstått noe? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 For å poste med et brukernavn og ikke som gjest må man innom dette forumet først, og gå inn i denne tråden. Brukeren på Teknofil og Mobilen forsvinner. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tror dette kan bli veldig bra! Mangler bare en samfunns kategori (politikk, religion, økonomi, helse, sex og samliv, historie osv..) nå så begynner dette forumet å bli skikkelig bra. Tror dere kan komme veldig langt med denne plattformen! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det tror jeg også LucarioX, vi er glade for det som skjer og ønsker teknofil og mobilen brukerne velkommen til en verden hvor jeg (Vaenas) er deres gud. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jepp. Hvilken religion er du gud i forresten? ^_^ Velkommen til alle nye brukere! Endret 12. mai 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Forum religion den som alle er med i så fort dem poster på et forum. Huff... nå skapte jeg off topic... Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vel, jeg registrerte meg på innlegg.no, og fikk tilgang. Men kun til gamer.no sitt forum. Jeg har en annen konto som jeg bruker her på teknofil og mobilen.no. Har jeg missforstått noe? Vi har ikke byttet ut alle linkene rundt omkring enda, men det gamle forumet til Teknofil (forum.teknofil.no) og Mobilen (forum.mobilen.no) vil forsvinne. I stedet vil du kunne diskutere de samme temaene på www.innlegg.no. Innlegg.no er det samme forumet som forum.gamer.no, bare i litt annen drakt hvis du kommer dit som ikke innlogget bruker. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ønsker de nye forumene velkommen hit. Selv er jeg en aktiv leser av mobilen.no, så man skal ikke se bort fra at jeg kommer til å diskutere litt i den kanten av forumet Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Velkommen alle sammen! *virtual brofist* Hyggelig å få nye tema å diskutere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg