defzx Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg har en Targa Visinary 19". Den kan kjøre på 115 hrtz på 1024 * 768. Men Hvordan? i windows så står d bare 100 hrtz å så kommer 120 hrtz, Jeg skal jo ha 115 hrtz!.. Noen som vet hvordan? finnes det programmer som viser alt som det er mulig å kjøre på? Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 sleng inn driveren for skjermen, så popper det nok frem Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Windows er ganske vrien sånn. Jeg vet ikke om det er mulig å stille den til andre valg enn det som står i menyene. (Mulig du kan gå inn og hacke litt på skjerm-driveren eller skjermkkort-driveren) I linux er det derimot langt større muligheter til å stille en drøss med parametere angående oppfriskning. Men jeg skjønner ikke helt vitsen. Bildet er jo så godt som flimmerflitt ved 85Hz. 100Hz bør i hvertfall holde. Raskere oppfrisking gir bare mer uklart bilde og mer "utflyting" av pixler på grunn av økende signalforvrengning i VGA-kabelen. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 okey. har den på 100, synes d går flott men kunne godt hatt den på 115! jeg har aldri hatt linux før! i hele mitt liv osv.. Bør jeg ta en titt? Lenke til kommentar
Unix Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 du kan override refresh timen i dxdiag. Start - kjør - dxdiag - more help - override... står at det er direct draw refresh rate da.. kanskje jeg tar helt feil her.. noen som har noen innvendinger? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 du kan override refresh timen i dxdiag. Start - kjør - dxdiag - more help - override... står at det er direct draw refresh rate da.. kanskje jeg tar helt feil her.. noen som har noen innvendinger? Det gjelder bare i spill som kjører Direct3D tror jeg.. men ikke quote meg på det.. mener å ha lest det på amdzone elns.. Last ned programmet "reforce" og bytt manuelt på hertzen i den oppløsningen du bruker.. den legger det til i registeret, og neste gang du bytter til den oppløsningen vil refreshraten være det du satt den til å være i reforce.. eks. du velger 115Hz i 1024x768 på Default Monitor. Lagrer instillingene i registeret.. bytter til 1158x864 og ned til 1024x768 igjen.. Ét voilà Enjoy, og lykke til Lenke til kommentar
defzx Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Hørtes bra ut. Hvor laster jeg det ned sa du? testa google.. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Fant det! etter litt leiting. http://www.nvrt.org/nowdownload.php Det hva kjempe bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå