Joachim_F Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Light of Altair lar deg skape dine egne romkolonier. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ikke noen oppfølger til Assassin's Creed, altså? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ikke Altair In Space, nei, takk og lov! Hadde aldri hørt om denne før, blir interessant å se om de har fått til et bra 4X-spill. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Godt å se at jeg ikke var den eneste som tenkte på AC xP Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe. Tenkte på det eg også.. Lastar ned demoen no, dette er akkurat min type spel! Lenke til kommentar
kaka_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Huff... likte ikke den alt for enkle strukturen og den kjedelige bygge prossesen. spille virket så... døll... synd siden jeg ofte elsker rom-spill. Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nå skal det sies at dette var en demo men må si meg enig at gameplay messig var det dødt og lite interesant. Forhistorien var også interesant sammen med konseptet, men det skorter etter min mening på gjennomførelsen. Og en siste ting tecno på lydsporet er i og for sei greit, men det passer liksom ikke helt inn i et rom spill etter min mening. Musikken i homeworld for the win. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bare fordi det inneholder navnet til verdens kuleste og stummeste assassin ever (Altaïr) skal jeg laste ned og teste ut denne demoen. Om det skuffer vil jeg sende hele Assassin Brotherhood over SaintXI eller Gamer redaksjonen. Jeg har ikke bestemt meg for hvilken enda. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Stummeste? Altaïr prater da titt og ofte han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå