germ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei! Fikk min HBH-60 handsfree idag og har noen spørsmål. Det virker på meg som om den må stå på hele tiden (hf'en) for at den skal fungere. Trekker ikke dette masse strøm?! samtidig, må jeg (?) ha aktivisert BT på telefonen for at den skal setter over til hf'en når jeg får en samtale. Dette må jo også trekke umennesklig mengder strøm? Hva mener dere? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 slik det fungerte hos meg måtte selve handsfree'n alltid være på for at det skal kunne fungere. deretter må bt være aktivert på telefonen når du skal ringe ut eller noen ringer inn, eller når du skal konfigurere enheten. utover det mener eg å huske at eg kunne sette bt på telefonen i hvilemodus, hvor den bare aktiverte bt dersom du ringte ut, eller ringte inn. på denn måten var det ikke alltid bt på telefonen. Lenke til kommentar
germ Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 var dette en t610? og i tilfelle hvordan gjør du slik at den kobler opp når det ringer? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 nei, dette var hbh-15(og hbh-10) med t68... husker ikke hvordan, er så lenge siden eg solgte den. men let i menyene :wink: Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Har p800 og hbh-60, trekker ikke noe særlig mer strøm hos meg enn ellers. Eneste problemet jeg har, er litt skurring hos personen i andre enden når jeg bruker handsfree`n. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 skurring samt andre problemer relatert til bruk med P800 og T610 kommer av at HBH30 feks, ikke er laget etter de to mobilene kom, dermed er softwaren i hfet et mess, den er også sagt å være elendig. (jeg har den og kan ikke forstå hvorfor) HBH60 trenger nok samme oppgradering. Elkjøp må byttet mitt HF for 2. gang pga dette. Når det gjelder T610 så viste det seg faktisk at du ikke trenger å ha bt på, uansett så er det en fordel fordi du aldri vet når noen skal ringe. Hvor mye strøm det trekker? vel den er på så det tar nok noe, men dersom du slår av og på er forbindelsen der enda. Når det gjelder deg med P800, har du satt den på auto? da kobler HFet og p800 seg opp etter 2 ring ca og BT er bare på under samtale. Vil uansett si at jeg mener T610en min holder lengre med BT på enn p800 med ato, men forskjell på telefonene T610 har dessverre ikke auto så du er tvunget til å ha på eller av Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Har min p800 på auto, og kobler opp til hf etter 5 sekunder. Så du mener jeg burde oppgradere/bytte handsfree`n min til en nyere versjon? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 problemer relatert til hvordan lydkavlitet etc i HFet er, kan kanskje komme av at det er et problem med HFet. Elkjøp i Sandvika måtte pga at jeg ikke fikk mitt HBH30 til å fungere sende alle sine nye inkl HBH60 til service for oppgadering etter råd fra SE support Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 ...problemer relatert til hvordan lydkavlitet etc i HFet er, kan kanskje komme av at det er et problem med HFet... tror du? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 trenger ikke nødvendigvis å tro hadde et nytt fra Elkjøp det var dårlig, fikk enda et det var dårlig. Etterpå ble jeg fortalt av en i Oslotelecom at det HFet ikke fungerte skikkelig i det hele tatt. Uansett enden på via ble jeg ba Elkjøp skaffe meg HBH35 som kommer neste uke en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå