Gå til innhold

T610 og HBH-60 BT HF, spm!

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk min HBH-60 handsfree idag og har noen spørsmål. Det virker på meg som om den må stå på hele tiden (hf'en) for at den skal fungere. Trekker ikke dette masse strøm?! samtidig, må jeg (?) ha aktivisert BT på telefonen for at den skal setter over til hf'en når jeg får en samtale. Dette må jo også trekke umennesklig mengder strøm? Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slik det fungerte hos meg måtte selve

handsfree'n alltid være på for at det skal

kunne fungere.

deretter må bt være aktivert på telefonen når

du skal ringe ut eller noen ringer inn, eller

når du skal konfigurere enheten.

utover det mener eg å huske at eg kunne sette bt

på telefonen i hvilemodus, hvor den bare

aktiverte bt dersom du ringte ut, eller ringte

inn. på denn måten var det ikke alltid bt på telefonen.

Lenke til kommentar

skurring samt andre problemer relatert til bruk med P800 og T610 kommer av at HBH30 feks, ikke er laget etter de to mobilene kom, dermed er softwaren i hfet et mess, den er også sagt å være elendig. (jeg har den og kan ikke forstå hvorfor)

HBH60 trenger nok samme oppgradering. Elkjøp må byttet mitt HF for 2. gang pga dette.

Når det gjelder T610 så viste det seg faktisk at du ikke trenger å ha bt på, uansett så er det en fordel fordi du aldri vet når noen skal ringe. Hvor mye strøm det trekker? vel den er på så det tar nok noe, men dersom du slår av og på er forbindelsen der enda.

Når det gjelder deg med P800, har du satt den på auto? da kobler HFet og p800 seg opp etter 2 ring ca og BT er bare på under samtale. Vil uansett si at jeg mener T610en min holder lengre med BT på enn p800 med ato, men forskjell på telefonene :yes:

T610 har dessverre ikke auto så du er tvunget til å ha på eller av :evil::grumpy:

Lenke til kommentar

trenger ikke nødvendigvis å tro :yes: hadde et nytt fra Elkjøp det var dårlig, fikk enda et det var dårlig. Etterpå ble jeg fortalt av en i Oslotelecom at det HFet ikke fungerte skikkelig i det hele tatt.

Uansett enden på via ble jeg ba Elkjøp skaffe meg HBH35 som kommer neste uke en gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...