mcgroven Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lyst til å omgi deg med vakre, barmfagre jenter Les mer Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Noen som har lyst til å joine mitt softcore Playboy Manager RP guild. Du må være glad i å late som du omgir deg med vakre, barmfagre jenter. Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 AH.. dette må jeg bare prøve! hahaha genialt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 et MMO-spill du kan nyte i din egen nettleser – ikke ulikt bilder og filmer i noenlunde samme sjanger. ^_^ Blir neppe den suksessen de håper på, men det er alltid godt å se interaktive medier innenfor flere målgrupper. Noe sier meg at den stereotypiske målgruppen til Playboy allerede er kjent med spill, men fint for dem som ser frem til dette å ha noe offisielt å stikke fingrene i. Pun. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Latterlig men sex seller. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lyst til å omgi deg med vakre, barmfagre jenter? JA! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Meldt meg på, så håperjeg får betatilgang. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 – Vi har alltid hatt lyst til å lage et Playboy-spill. Som store fans av artiklene i magasinet ville vi gjerne få spillet online til et stort publikum. Kun for lesestoffet, helt sikkert Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hvem har vel ikke hatt lyst til å være manager for en Playboy-modell, sier Jolt-sjefen, Dylan Collins, i en pressemelding. Manager? Tanken har ærlig talt aldri slått meg. Endret 12. mai 2009 av Skarstad Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Neppe en klassiker, men det er kanskje ikke det man er ute etter hvis man ønsker å late som man er Hugh Hefner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Som jeg sa da dette såvidt ble tatt opp tidligere, så tviler jeg på at dette på noen måte blir i nærheten av like morsomt som å leke med ekte pupper og lår. Det er jo lov å prøve seg selvfølgelig og jeg ser ikke bort ifra at det vil bli testet herifra og til månen av de fleste mannlige internettbrukere, noe som er en del ettersom nettet kun består av menn, menn og FBI agenter. Manager? Tanken har ærlig talt aldri slått meg. Tenkte på den jeg og. Er mye rart jeg har tenkt på i sammenheng Playboy, men det å være manager for disse jentene er nok ikke den av de ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er jo mulig det følger en del frynsegoder med en manager-jobb for Playboy-jentene. ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Husker jeg har brukt et par timer på det første Playboy: The Mansion, uten at jeg prøvde på mye mer enn å få se litt pupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå