MaTizeX Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har nettopp bygget pc og har et problem. Når jeg spiller div. spill, så hakker det. Jeg har ikke lastet noen drivere til verken skjermkort, hk, osv.jeg har bare instalert driverne som fulgte med. Kan dette være problemet? jeg er litt ny i dette, så...... t-bird 1.33 MSI KT7 266 pro2 256 ddr MSI geforce 2 titanium 64 mb Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Fullt mulig. Harddisken jobber ikke intensivt men spillene går da? Da har de en tendens til å hakke.. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Anbefaler at du installerer de siste driverne, vil nok hjelpe på. Og er DMA på harddisken slått på? Lenke til kommentar
MaTizeX Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Hva er dma og hvordan skrur man det av? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Høyreklikk på min datamaskin/my computer egenskaper/properties (hardware/maskinvare) enhetsbehandling/device manager harddisk resten tror jeg du finner ut. :smile: Lenke til kommentar
MaTizeX Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 skal dma være på eller av Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg ville og lastet ned og installert den nyeste driveren til skjermkortet ditt siden OpenGL ikke er inkludert i WinXP's "integrerte" drivere. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå