iharal3 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 I did not mention Rybak. Jeg sa bare at det er fint å være russer i MGP. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) btw, pollen burde ha et "kanskje" alternativ og ikke bare to veldig forskjellige ^_^ Kanskje litt pirkete av meg, men føler meg ikke 100% sikker på at jeg skal se det edit: Vanlighvis pleier jeg å si at MGP er et show med tynne menn som løper rundt i rosa tights og damer med botox og silikon så det holder. I år må jeg jo se uansett på grunn av rybak Endret 12. mai 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg skal se. Synes det er spennende å se de forskjellige bidragene. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nei. Nei, bare nei. Tro ikke det. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Trur eg fint står over å sjå det, ja. Det einaste positive med at det snart er MGP er at det då snart er ferdig, så om ein månads tid går det kanskje an å lese nettaviser igjen utan at 50% er "nyhende" om MGP. Jebus, så kjedelig og lite interessant... Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg synes ikke at MGP er så forferdelig spennende å se på, men så er det jo noe med å sitte sammen med familien og se på. I tillegg kommer jo Rybak fra Nesodden :o Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå er norge i finalen folkens Jeg hadde ike tenkt til å se på, men jaggu gjorde jeg det allikevel. Må si pulsen var høy når de plukket ut "random" land og Norge tilfeldighvis var nr.9 på listen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg gleder meg bare til det hele er over, så jeg slipper å høre på den irriterende Expect-reklamen på Spotify. Heller få en ny reklame å irritere meg over. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg gleder meg bare til det hele er over, så jeg slipper å høre på den irriterende Expect-reklamen på Spotify. Heller få en ny reklame å irritere meg over. Enig! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg så litt i går, og det er jo rett og slett forferdelig over å se hvor mange forskjellige mennesker som synger helt forferdelige sanger! Det aller verste var at mange som ikke fortjente det i går, gikk videre. Jeg gleder meg bare til det hele er over, så jeg slipper å høre på den irriterende Expect-reklamen på Spotify. Heller få en ny reklame å irritere meg over. Enig! +1 Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er av den oppfatning av Grandprix er musikkbransjens kreft. Jeg "hater" hele opplegget og det blir jo bare verre for hvert år som går. Det er så ufattelig mange artister som fortjener en sjanse foran mange av de dødfødte bidragene som kommer med på GP. Jeg styrer unna for alt det er verdt. Det finnes jo selvfølgelig noen unntak i GP, men det meste vil jeg klassifisere som søppel. My 5 cents. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 GP lider utvilsomt av "Ting var bedre før" syndromet. Når GP var en komponistkonkurranse, hvor musikken sto i høysete. Da var GP bra. Jeg har aldri likt sånne "øvrigheta" bestemmer vinneren show, for mennesker er dumme dyr. Iallefall de som hiver bort x antall 5,- meldinger. Når det var en jury av musikkeksperter som bestemte vant ofte den beste låta, nå er showet satt i høysete og hvert bidige år er det med 3-4 apekatt låter av zombiekvalitet. Nesten så jeg hører publikum mumle "Braaaaaaaains" når de tekster for en halv bruktbil. Nei, Teigen var 20 år for tidlig ute med "Do-re-mi" og skjelettdrakt. Den hadde tåpelig nok sikkert gått videre i dag. Men spørsmålet var, skal jeg se GP i kveld? Ja og nei. Jeg skal vel gløtte litt bortpå poengdelingen, men bidragene styrer jeg glatt over. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Var en litt dum dag å vise det på syns jeg, dette blir nok første gangen jeg går glipp av det. Ikke at det gjør meg så veldig mye da, men poengutdelingen er jo alltids morsom å se. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg støtter Paisley der! De som ble vist først på torsdag fortjente ikke å komme videre. Mye av det var innslag totalt blottet for musikalsk kreativitet og spilte bare på sex og masse fyrverkeri. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 jepp har sett begge semifinalen og skal benke meg foran den store finalen i kveld, hva synes dere om den kvinnelige ukrainske journalisten ? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 jepp har sett begge semifinalen og skal benke meg foran den store finalen i kveld, hva synes dere om den kvinnelige ukrainske journalisten ? Hvem er det? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg håper for all verden at Rybak bailer og ryker ut. No offence, veldig bra prestasjon, men når man ser den dotten og det eventyret hver eneste bidige dag på både Dagbladet og VG (ja, til og med lokalavisa!) og hører den fiolinske tåkeluren på jobb hver eneste bidige dag (jobber i radio), så skulle man ønske at adblock kunne blokkert alle Alexander Rybak artiklene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men det er da virkelig ikke denne guttens skyld at media blåser opp hele greia. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nå er det Rybaks tur! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bare jeg som ble fette irritert over "en viss kommentator" som konstant pratet med en ekstremt irriterende stemme som overdøvet alt det de andre på tv'en sa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå