Gå til innhold

Noen som skal se Eurovision denne uken?

Eurovision 09  

1. 1. Skal dere se Eurovision 09?

• Ja, så klart!
      37
    • Nei, aldri i livet!
      27

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

btw, pollen burde ha et "kanskje" alternativ og ikke bare to veldig forskjellige ^_^ Kanskje litt pirkete av meg, men føler meg ikke 100% sikker på at jeg skal se det

edit: Vanlighvis pleier jeg å si at MGP er et show med tynne menn som løper rundt i rosa tights og damer med botox og silikon så det holder. I år må jeg jo se uansett på grunn av rybak

Endret av Snapz
Lenke til kommentar

Trur eg fint står over å sjå det, ja.

Det einaste positive med at det snart er MGP er at det då snart er ferdig, så om ein månads tid går det kanskje an å lese nettaviser igjen utan at 50% er "nyhende" om MGP.

Jebus, så kjedelig og lite interessant...

Lenke til kommentar

Jeg så litt i går, og det er jo rett og slett forferdelig over å se hvor mange forskjellige mennesker som synger helt forferdelige sanger! Det aller verste var at mange som ikke fortjente det i går, gikk videre.

Jeg gleder meg bare til det hele er over, så jeg slipper å høre på den irriterende Expect-reklamen på Spotify. Heller få en ny reklame å irritere meg over.

:lol: Enig!

+1

Lenke til kommentar

Jeg er av den oppfatning av Grandprix er musikkbransjens kreft. Jeg "hater" hele opplegget og det blir jo bare verre for hvert år som går. Det er så ufattelig mange artister som fortjener en sjanse foran mange av de dødfødte bidragene som kommer med på GP. Jeg styrer unna for alt det er verdt. Det finnes jo selvfølgelig noen unntak i GP, men det meste vil jeg klassifisere som søppel.

My 5 cents.

Lenke til kommentar

GP lider utvilsomt av "Ting var bedre før" syndromet. Når GP var en komponistkonkurranse, hvor musikken sto i høysete. Da var GP bra.

Jeg har aldri likt sånne "øvrigheta" bestemmer vinneren show, for mennesker er dumme dyr. Iallefall de som hiver bort x antall 5,- meldinger.

Når det var en jury av musikkeksperter som bestemte vant ofte den beste låta, nå er showet satt i høysete og hvert bidige år er det med 3-4 apekatt låter av zombiekvalitet. Nesten så jeg hører publikum mumle "Braaaaaaaains" når de tekster for en halv bruktbil.

Nei, Teigen var 20 år for tidlig ute med "Do-re-mi" og skjelettdrakt. Den hadde tåpelig nok sikkert gått videre i dag.

Men spørsmålet var, skal jeg se GP i kveld? Ja og nei. Jeg skal vel gløtte litt bortpå poengdelingen, men bidragene styrer jeg glatt over.

Lenke til kommentar

Jeg håper for all verden at Rybak bailer og ryker ut. No offence, veldig bra prestasjon, men når man ser den dotten og det eventyret hver eneste bidige dag på både Dagbladet og VG (ja, til og med lokalavisa!) og hører den fiolinske tåkeluren på jobb hver eneste bidige dag (jobber i radio), så skulle man ønske at adblock kunne blokkert alle Alexander Rybak artiklene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...