Paisley Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei! Når jeg leser en beta test lurer jeg ofte på hvilken karakter skribenten føler at er passende. Gamereactor har et system hvor de viser med flammer en liten pekepinn på hvor godt spillet er, og hvor på en karakterskalaen man kan forvente fullversjonen. Jeg skulle ønske at gamer.no også hadde et slik system, for eksempel med 5 stjerner, hvor man da gav x antall stjerner som en pekepinn på hvilken vei spillet er på vei. Har dere noen planer om dette? For jeg føler ikke at "Konklusjonen" viser godt nok hva man kan forvente av spillet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har dere noen planer om dette? For jeg føler ikke at "Konklusjonen" viser godt nok hva man kan forvente av spillet. Hva med resten av teksten da, som vi bruker en del tid på, nettopp for å gi svar på slike spørsmål :-) Men joda, det er et greit forslag, som kan være nyttig for de som ikke har anledning til å lese. Skal notere det ned. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Gamer prøver å ikke svartmale en uferdig versjon av spillet. De er alltid litt mildere i sniktittene sine enn de er i anmeldelsene, og ser heller på mulighetene spillet har, og potensialet frem mot fullversjonen. De velger å ikke fokusere på det negative, fordi man ikke regne med et feilfritt spill når det ikke er ferdig ennå. Man får vel et godt nok innblikk i kvaliteten på spillet, og hva man kan forvente seg, sånn som sniktittene er nå. Man setter ikke karakter på et uferdig produkt. Edit: Nå skal ikke jeg uttale meg som om jeg har noe peiling på hvordan de jobber i redaksjonen. Har bare inntrykk av det er sånn sniktittene gjennomføres, mener også jeg har lest noe om at dere har sagt det tidligere. Endret 11. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gamer prøver å ikke svartmale en uferdig versjon av spillet. De er alltid litt mildere i sniktittene sine enn de er i anmeldelsene, og ser heller på mulighetene spillet har, og potensialet frem mot fullversjonen. Stemmer nok dette, det er sjelden smart å bli for kritisk i en versjon som tross alt er uferdig. Viktigere å å fortelle hva spillet forsøker å få til, og som du skriver: fokusere mulighetene og potensialene slik Gamer.no ser det. Og det er nettopp våre meninger i forhold til dette som Paisley ønsker en et visuelt uttrykk på, så han har nok ikke misforsått så mye som du gir uttrykk for :-) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Er som TST sier at jeg ønsker et visuelt utrykk på en beta test, og det er flott at det iallefall blir skrevet ned som et forslag. Det kan også være flere yngre brukere som syntes tekst på beta tester/vanlige artikler er vanskelige, og som syntes det er enklere å forholde seg til karakterer/visuelle utrykk. Gamer prøver å ikke svartmale en uferdig versjon av spillet. De er alltid litt mildere i sniktittene sine enn de er i anmeldelsene, og ser heller på mulighetene spillet har, og potensialet frem mot fullversjonen. De velger å ikke fokusere på det negative, fordi man ikke regne med et feilfritt spill når det ikke er ferdig ennå. Man får vel et godt nok innblikk i kvaliteten på spillet, og hva man kan forvente seg, sånn som sniktittene er nå. Man setter ikke karakter på et uferdig produkt. Det er på ingen måte ønskelig fra min side at man skal vurdere et ferdig produkt, det skal man ikke da man aldri har spilt den endelige versjonen på en beta test. Og som TST skriver ønsker jeg å få en liten vurdering på hva spillet forsøker, og hvor man i det stadiet spillet er, kan forvente det senere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Et par linjer med en konklusjon passer mye bedre enn et karaktersystem i mine øyne, siden det er gjennomtenkte linjer som skal oppsummere hva artikkelforfatter mener om spillet. Et tallsystem kan selvfølgelig komme i tillegg, men må ikke på noen måte erstatte systemet slik det er idag. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg ønsker ikke på noe måte at det skal erstatte "Konklusjon", men at det skal være i tillegg til hvordan systemet er i dag! Endret 14. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå