Gå til innhold

treig xbox 360.

Anbefalte innlegg

hei når eg slo på xboxen idag, tok det LAAAAANNNNNNNG tid å laste inn, eg kom ikkje inpå live så eg tok den "test nettverk" greia, den stoppa heilt, har ikkje hatt noken problem med det, eller noke sånt. har noken noke tips om kva det kan vere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som kan legge ut/skrive en liten guide om hvordan man kan rense xboxen?

Det kan da vel ikke være så vanskelig å resonere seg til selv?

Jeg pleier for min del å en gang i blandt blåse hardt inn i luftehullene, ta av harddisken og blåse ned i brønnen.

Som drugiS skrev kan du jo og kanskje vurdere å bruke støvsugeren for å få ut støvet av xboxen i stedet for å virvle det opp som min teknikk gjør :p

Lenke til kommentar

Men nå gjør ikke støv kjeksboxen tregere... Den gjør den bare varmere og mer brannfarlig osv.

Kunne jo ha prøvd å slette cache? Kanskje det hjelper... Og ja, marketplace er jævlig treg for tiden, tar dritlang tid å se etter om det har kommet noe nytt av innhold. <_<

Lenke til kommentar
Jeg pleier for min del å en gang i blandt blåse hardt inn i luftehullene, ta av harddisken og blåse ned i brønnen.

Som drugiS skrev kan du jo og kanskje vurdere å bruke støvsugeren for å få ut støvet av xboxen i stedet for å virvle det opp som min teknikk gjør :p

Vil tro det er litt mer effektivt med en støvsuger, ja. Men det vil kanskje ikke hjelpe mot at Xboxen er treg. Hele NXE henger seg jo opp til tider uansett, spesielt når man er inne i spill. Uansett er bedre å ikke ha støv i Xboxen enn å ha støv i Xboxen. ;)

Lenke til kommentar
Eg opplever stadig vekk at lasting av Market Place innhold (menyer osv) går tregt. Faktisk vil eg si at eg liker PS3 sin store bedre, den er kjappere og penere og se på rett og slett. :)

Men PS Store er jo delt opp i helt forferdelig merkelige kategorier. Hvertfall den europeiske versjonen. For min del trekker det veldig ned. Ellers er jeg enig med deg. Har opplevd at spill jeg har kjøpt over Xbox Live ikke lar seg laste ned, helt elendig spør du meg...

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...