eirikol1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 hei når eg slo på xboxen idag, tok det LAAAAANNNNNNNG tid å laste inn, eg kom ikkje inpå live så eg tok den "test nettverk" greia, den stoppa heilt, har ikkje hatt noken problem med det, eller noke sånt. har noken noke tips om kva det kan vere? Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vet ikke om det bare er live som er litt tregt om dagene,flere på andre forumer som har hadd treg lasting,hadde det selv igår da jeg sku spill cod 4..men funket fint idag.. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Eg opplever stadig vekk at lasting av Market Place innhold (menyer osv) går tregt. Faktisk vil eg si at eg liker PS3 sin store bedre, den er kjappere og penere og se på rett og slett. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 eg trur xboxen berre trengte litt "smøring" den funker heilt fint no. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg hadde også litt problemer med Live i går, vet ikke om det er tilfeldig. Et generelt tips er vel å sørge for god lufting, for eksempel ved å støvsuge viftene. Det hjelper på de fleste maskiner. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 noen som kan legge ut/skrive en liten guide om hvordan man kan rense xboxen? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 noen som kan legge ut/skrive en liten guide om hvordan man kan rense xboxen? det var ein god ide. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Synes loadinga på MP har blitt mye tregere etter NXE kom! Det tar jo lang tid å laste inn innholdet der jo :o Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Synes alt fra å åpne meldinger mens man spiller, og loading på MP som anolop sa har blitt tregere Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 noen som kan legge ut/skrive en liten guide om hvordan man kan rense xboxen? Det kan da vel ikke være så vanskelig å resonere seg til selv? Jeg pleier for min del å en gang i blandt blåse hardt inn i luftehullene, ta av harddisken og blåse ned i brønnen. Som drugiS skrev kan du jo og kanskje vurdere å bruke støvsugeren for å få ut støvet av xboxen i stedet for å virvle det opp som min teknikk gjør Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Men nå gjør ikke støv kjeksboxen tregere... Den gjør den bare varmere og mer brannfarlig osv. Kunne jo ha prøvd å slette cache? Kanskje det hjelper... Og ja, marketplace er jævlig treg for tiden, tar dritlang tid å se etter om det har kommet noe nytt av innhold. <_< Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvordan sletter man cache igjen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg pleier for min del å en gang i blandt blåse hardt inn i luftehullene, ta av harddisken og blåse ned i brønnen. Som drugiS skrev kan du jo og kanskje vurdere å bruke støvsugeren for å få ut støvet av xboxen i stedet for å virvle det opp som min teknikk gjør Vil tro det er litt mer effektivt med en støvsuger, ja. Men det vil kanskje ikke hjelpe mot at Xboxen er treg. Hele NXE henger seg jo opp til tider uansett, spesielt når man er inne i spill. Uansett er bedre å ikke ha støv i Xboxen enn å ha støv i Xboxen. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 kan jo bruke begge deler, blåse hardt inn i luftehullene, men så ta å bruke støvsugeren etterpå? det ville jo vært super effektivt Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Trur nok bare det er live som har vært litt rar i det siste,på andre forumer som på gamespot.com så er det flere som har hadd problemer med tilkobling og at det går tregt.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Eg opplever stadig vekk at lasting av Market Place innhold (menyer osv) går tregt. Faktisk vil eg si at eg liker PS3 sin store bedre, den er kjappere og penere og se på rett og slett. Men PS Store er jo delt opp i helt forferdelig merkelige kategorier. Hvertfall den europeiske versjonen. For min del trekker det veldig ned. Ellers er jeg enig med deg. Har opplevd at spill jeg har kjøpt over Xbox Live ikke lar seg laste ned, helt elendig spør du meg... Endret 12. mai 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja kategori inndelingen på EU store er.....merkelig. US versjonen er jo så mye meir logisk, hvofor gjøre forskjeller ffs? Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Xbox Live er ekstremt treigt i kveld. Tar flere minutter før brukerprofilen i CoD4 lastes inn. Irriterende!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå