Gå til innhold

Gamle Ukens Tilbud!

Anbefalte innlegg

Jeg ble plutselig lei av å motta ukens tilbud-mailer fra 10-15 sjapper hver eneste uke, men - så vil jeg jo egentlig ha dem likevel ... Løsningen ble å lage et filter som sender alle mailer med "ukens tilbud" inn i en egen mappe slik at jeg kan sjekke når jeg vil.

Men, så bestemte jeg meg for å gå gjennom eposten og slette alle ukens tilbud-mailer som jeg hadde, og det var en del... fra fire år tilbake. Så, jeg tenkte å poste innholdet fra den eldste ukens tilbud-mailen min her - tenkte det kunne være interessant å se litt forskjellige gamle tilbud. Nå er ikke min så ufattelig gammel, men det er sikkert noen som har noen laaaangt tilbake håper jeg :lol:

Min eldste "ukens tilbud"-mail er fra Komplett.no, og daterer seg til 5. september 2005. Følgende artikler var på tilbud:

Tilbud:

Fujitsu Siemens Amilo M4438 - Før: 17.995,- | NÅ: 15.995,-

Creative Zen Sleek, 20 GB - Før: 2.195,- | NÅ: 1.995,-

HP iPAQ Pocket PC hw6515 - Før: 5.995,- | NÅ: 4.995,-

Videoseven 26" LCD-TV

"Godbiter" (aka ikke tilbud i det hele tatt, men vi prøver å få deg til å tro det ...)

Hyundai HLT-3290, 32" LCD-TV - Pris: 8.995,-

Corsair Flash Voyager, 2048 MB - Pris: 1.149,-

AEG EA150, Espresso-maskin - Pris: 1.795,-

Poker Chip Set - Pris: 495,- (dette kjøpte jeg i forbindelse med en julekalender, da til kr 195,- hvis jeg husker riktig ...)

Chieftec Mesh Medium Tower, 400 W - Pris: 895,- (jeg tror faktisk at jeg kjøpte dette kabinettet pga denne mailen ...)

NorthQ Strømforsyning 4775 - Pris: 695,-

NB! Linkene fungerer faktisk, varene finnes dog ikke på lager så vidt jeg så ...

Noen andre? :)

edit: post altså din eldste "ukens tilbud"-mail

Endret av krifos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...