Perrern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Snikespill i førsteperson virker helt bak mål for meg. Jeg får vel vente til neste Hitman, eller Splinter Cell Conviction. Fixed? Splinter Cell var jo i tredjeperson, jeg hørte noe om at thief var førsteperson jeg, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Førsteperson er den eneste måten å spille snikespill på. Og ja, alle Thief-spillene spilles fra et førstepersonsperspektiv (til tross for at Deadly Shadows lar deg velge). Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Mm, har aldri spilt førsteperson snikespill, blir innteresant å prøve. De eneste snikespillene jeg har spilt er splinter cell, og metal gear hvis det telles. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har ikke spilt noen av spillene i Thief-serien, men elsker Hitman og Splinter Cell. Tror jeg må skaffe meg Thief Lenke til kommentar
Larris_ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har ikke spilt noen av spillene i Thief-serien, men elsker Hitman og Splinter Cell. Tror jeg må skaffe meg Thief Det trur eg òg. Alle windowsversjonar er go, pluss OS X og Linux. Med litt fikling. Det er ein sammenhengande historie, så start med Thief: The Dark Project eller helst Thief Gold. Det finst eit utal med særs gode og gjennomarbeida fan missions for Thief, mest for Thief II. Lett å bli hekta. Åh, forresten: Angåande THI4F - Consider your legs pulled. Ikkje ta det seriøst. -- Larris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå