Joachim_F Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Mestertyven Garrett vender tilbake. Les mer Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette må da bli bra, sikkert mange "eldre" gamere som blir svært happy i disse minutter! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette var en god nyhet. Liker de tre andre spillene og håper de klarer å bevare sjarmen. Spennende å se om de holder seg til den "gamle tiden" eller flytter Garret frem til "nåtid". Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Thief serien er en av svært få spillserier hvor alle spillene er klassikere. Gleder meg! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Skjemmes litt av å ha gått glipp av de tidligere Thief-spillene, men dette spillet skal være i siktet mitt i tiden som kommer. edit: leif Endret 11. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Husker jeg og en kompis snublet oss rundt i mørket i det første Thief-spillet, mens vi diskuterte med hviskestemme hvor vi skulle gå så ikke vaktene hørte oss. Et av de første spillene hvor jeg virkelig ble sugd inn i spillet, så dette var herlige nyheter! Lenke til kommentar
Blank Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fantastisk nyhet. Elsket de første to spillene, litt mer lunken til det tredje. Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har dessverre ikke spilt de tre første men jeg må nok prøve dette og kanskje noen av de eldre. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har ikke prøvd noen av de tidligere Thief spillene, men dette må så absolutt prøves . Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Husker jeg og en kompis snublet oss rundt i mørket i det første Thief-spillet, mens vi diskuterte med hviskestemme hvor vi skulle gå så ikke vaktene hørte oss. Et av de første spillene hvor jeg virkelig ble sugd inn i spillet, så dette var herlige nyheter! haha, har hatt samme opplevelse, men da med Splinter Cell spillene, satans gøy når du blir så sugd inn i spill. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har ikke fått prøve noen av thief spillene, må få gjort det. Må ha firrern i allefall. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Holder meg skeptisk. Theif 3 var noe stort dritt og jeg gledet meg som en unge da jeg hørte den kom. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Mmm, for meg var første møte med Thief og Splinter Cell seriene ganske like... spillte et av spillene i hver serie og ble hekta, og så måtte jeg jo bare få med meg alt sammen. Men jeg tror jeg gleder meg mest til Deus Ex 3... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Nå har de virkelig noen navn å innføre. Thief og Deus Ex 1 er kanskje noen av de mest anerkjente og kritikerroste spillene gjennom tidene. Får håpe de løfter seg fra de forrige spillene i seriene, da det ikke er noen hemmelig et at Thief 3 og Deus Ex 2 var et hakk ned fra de andre spillene i serien. Endret 12. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Santar Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg ville nå mye heller gitt pengene som brukes på dette til stakkars 3D realms, slik at de kunne ha fått gjort unna siste innspurten på Duke Nukem Forever. De hadde faktisk satt en intern ship date på april neste år for Duke, så det var faktisk på vei nå. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 La oss håpe att Stephen Russell har også stemmen til Garrett igjen, hvis ikke gidder jeg ikke å prøve spille. Lenke til kommentar
Larris_ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jeg ville nå mye heller gitt pengene som brukes på dette til stakkars 3D realms Bra forsøk på avsporing. Deg om det. I mi verd er 1 Garrett verdt 100 Dukes. Dette var en god nyhet. Liker de tre andre spillene og håper de klarer å bevare sjarmen. Spennende å se om de holder seg til den "gamle tiden" eller flytter Garret frem til "nåtid". For det første er det i følge side 3 av dette intervjuet med Eidos Montreals direktør Stephane D'Astous hos IncGamers fullstendig i det blå korvidt Garrett returnerar, sjøl om. OP er m.a.o. misvisande. For det andre peikar ein del faktorar mot at dei vil halde seg til det fansen elskar frå før, mellom anna uttalelsar frå samme intervjuet. Den meir moderne varianten av Thief 4 som ION Storm i si tid drodla med, gjekk uansett i dass i lag med resten av firmaet. Personleg kan eg godt tenkje meg å spela ein annan hovudperson enn Garrett. Gjerne kvinneleg. Og sjølsagt førsteperson, ikkje tredje. Endret 12. mai 2009 av Larris Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Snikespill i tredjeperson virker helt bak mål for meg. Jeg får vel vente til neste Hitman, eller Splinter Cell Conviction. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Thief 4? THI4F mener dere vel? Thiaf? Oh yeah B) Kilder: http://www.destructoid.com/thief-4-announc...4f-131698.phtml http://arstechnica.com/gaming/news/2009/05...ed-as-thi4f.ars http://darkzero.co.uk/game-news/thief-4-an...ungodly-reason/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå