Gå til innhold

Thief 4 offisielt kunngjort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg og en kompis snublet oss rundt i mørket i det første Thief-spillet, mens vi diskuterte med hviskestemme hvor vi skulle gå så ikke vaktene hørte oss. Et av de første spillene hvor jeg virkelig ble sugd inn i spillet, så dette var herlige nyheter!

Lenke til kommentar
Husker jeg og en kompis snublet oss rundt i mørket i det første Thief-spillet, mens vi diskuterte med hviskestemme hvor vi skulle gå så ikke vaktene hørte oss. Et av de første spillene hvor jeg virkelig ble sugd inn i spillet, så dette var herlige nyheter!

haha, har hatt samme opplevelse, men da med Splinter Cell spillene, satans gøy når du blir så sugd inn i spill.

Lenke til kommentar

Mmm, for meg var første møte med Thief og Splinter Cell seriene ganske like... spillte et av spillene i hver serie og ble hekta, og så måtte jeg jo bare få med meg alt sammen.

Men jeg tror jeg gleder meg mest til Deus Ex 3... :D

Lenke til kommentar

Nå har de virkelig noen navn å innføre. Thief og Deus Ex 1 er kanskje noen av de mest anerkjente og kritikerroste spillene gjennom tidene. Får håpe de løfter seg fra de forrige spillene i seriene, da det ikke er noen hemmelig et at Thief 3 og Deus Ex 2 var et hakk ned fra de andre spillene i serien.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg ville nå mye heller gitt pengene som brukes på dette til stakkars 3D realms, slik at de kunne ha fått gjort unna siste innspurten på Duke Nukem Forever.

De hadde faktisk satt en intern ship date på april neste år for Duke, så det var faktisk på vei nå.

Lenke til kommentar
Jeg ville nå mye heller gitt pengene som brukes på dette til stakkars 3D realms

Bra forsøk på avsporing. Deg om det. I mi verd er 1 Garrett verdt 100 Dukes.

Dette var en god nyhet. Liker de tre andre spillene og håper de klarer å bevare sjarmen.

Spennende å se om de holder seg til den "gamle tiden" eller flytter Garret frem til "nåtid".

For det første er det i følge side 3 av dette intervjuet med Eidos Montreals direktør Stephane D'Astous hos IncGamers fullstendig i det blå korvidt Garrett returnerar, sjøl om. OP er m.a.o. misvisande.

For det andre peikar ein del faktorar mot at dei vil halde seg til det fansen elskar frå før, mellom anna uttalelsar frå samme intervjuet. Den meir moderne varianten av Thief 4 som ION Storm i si tid drodla med, gjekk uansett i dass i lag med resten av firmaet.

Personleg kan eg godt tenkje meg å spela ein annan hovudperson enn Garrett. Gjerne kvinneleg. Og sjølsagt førsteperson, ikkje tredje.

Endret av Larris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...