mcgroven Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det var den traileren jeg tenkte på, ja. Mulig jeg er gammeldags, men den falt ikke helt i smak hos meg. Lenke til kommentar
scorprus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Den traileren var jo bare tåpelig. Gleder meg veldig til Dragon Age nå! Var skeptisk til at Bioware gikk bort fra Forgotten Realms og Faerun , men ser at dette kan bli bra likevel. Hvis dette spillet blir bedre, eller i det hele tatt i den samme gata som Baldurs Gate-serien, med characters man virkelig føler man får ett forhold til (Imoen, Minsc etc.) og de slenger på en troverdig historie, da blir dette ett av tidenes spill for min del. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fant en bedre trailer: Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Syns ikke sirkus-musikken passa så mye bedre tbh. Endret 12. mai 2009 av ac_ Lenke til kommentar
Radial Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Haha.. nei den latterlige gameshow-musikken passet ikke spesielt mye bedre. Da var den første bedre imo Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vet du hva, Teletubbiekid? Jeg syntes faktisk at den var mye bedre. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Den andre, ikkesant? Får spillet til å virke som et episk, perverst, brutalt voldssirkus. Lenke til kommentar
Neonfisk_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den andre, ikkesant? Får spillet til å virke som et episk, perverst, brutalt voldssirkus. Iallefall bedre enn å promotere den uinnspirerte og pengegriske musikken til Manson. Ja, da foretrekker jeg faktisk sirkus musikk. Play from your f*****g heart! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Klippet var altså smakløst fordi dere ikke likte musikken? Ok. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Om man først skal bruke musikk i markedsføringsøyemed, er det jo greit om den passer sånn noenlunde til det visuelle. Dårlige trailere eller ikke, jeg venter i spenning på muligheten til å isolere meg totalt i to uker. Lenke til kommentar
Zeso Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen her som har lest Eye of the world - serien? Syns dt var litt gøy når jeg leste denne artikkelen, siden bøkene inneholder både warders og The blight...hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå