TST Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Slakt drager eller forfør damer. Rollespillscenen er din. Les hele saken Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tar å forhåndsbestiller eg trur eg. Gleder meg voldsomt!!!! Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har selvfølgelig hørt om Dragon Age: Origins før, men nå ble jeg utrolig mye mer spent på spillet! Det virker jo perfekt! Får bare krysse fingrene om at de tar seg god nok tid til å innføre alle krav. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Høres kult ut. Gleder meg masse nå, synes det er for få RPG spill for tiden. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Savner et skjermskudd av det omtalte isometriske perspektivet. Skeptisk! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har gledet meg til dette lenge nå. Og i følge denne artikkelen så viser det seg at jeg har hatt grunn til det også Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dragon Age Origins blir så digg. Håper Mass Effect 2 kommer til Jul Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette høres veldig lovende ut, gleder meg til når det kommer. Og jeg kan ikke huske sist Bioware gav ut et spill som ikke ble en suksess, se bare på de spillene de har laget de siste årene(KOTOR, Jade Empire og Mass Effect) Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg gleder meg utrolig mye til dette jeg også! Det blir knallfett! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gleder meg som en liten unge. Blir forhåpentligvis årest spill for min del. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Aww, vil ha... NÅ! Sniktitten sa egentlig ikke så veldig mye nytt, men likevel fantastisk å lese=D Alltid gøy når skrytet kommer fra noen som har testet, ikke utvikler. Blir liksom litt mer troverdig=P Nå sitter jeg bare her og lurer på hva jeg får lurt med meg i en collector's edition Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ser for meg at dette kan blir nye Gamer.no's første 10/10. Er dog litt skeptisk med tanke på det siste Mikael skrev i første avsnitt i konklusjonen. EDIT: Flott artikkel, forresten! Endret 11. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tenker forfatteren på den ekle "Sex and Violence" traileren med Marilyn Mansons "This is the New Shit"? Er ihvertfall helt enig angående hans meninger om den, det var en helt forjævlig upasssende og smakløs kombinasjon. For de som ikke har sett den: Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Rått klipp teletubbiekid! Gleder meg bare ennå mer nå. Satser på at Dragon age: Origins blir det beste rpgspillet siden the witcher. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Rått klipp? Er enig i at det var temmelig... smakløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå