Mobilen.no_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ifølge Ericssons toppsjef er Sony en naturlig arvtaker til Ericssons aksjepost i Sony Ericsson. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Kåre Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sony en naturlig arvtaker? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Så når kommer PSPhone da? Hehe, kødda. ^_^ Men jeg vet det kommer noe lignende. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sony en naturlig arvtaker? De er jo allerede en del av firmaet, så ja. En naturlig arvtaker. Har inntrykk av det stort sett har gått nedover med Sony Ericsson de siste to årene, men for eksempel LG har fått en oppsving. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Elsker SE-mobilene. Husker når jeg hadde Ericsson. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hadde en Ericsson T65 for maange år siden, men annet enn det har jeg ingen forhold til Ericsson/SE. Hadde en SE W890i i tre uker ifjor sommer i påvente av iPhone 3G, men vendte meg aldri til den. Håper ikke det vil ha for mye å si for den svenske delen av selskapet hvis et oppkjøp finner sted. Lenke til kommentar
Gjest Devvi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sony Ericsson må bli mer dynamisk og ta imot partnere på en praktisk måte. Å legge tilrette et forum kan alle gjøre. Å sette ressurser inn på å lage et levende miljø er derfor hovedutfordringen til dette selskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg