Gå til innhold

Nye detaljer om Bioshock-flerspiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan jo bli kjempebra. Eine gjengen leverer genial singleplayer, mens andre gjengen leverer genial multiplayer. If done right, it could be pretty f****** epic.

Digital Extremes er jo skamdyktige på multiplayer og balansering. Kanskje ikkje heilt fantastiske på originalt innhold, men dei står ikkje aleine akkurat no då.

Lenke til kommentar
Mens enspillerdelen utvikles av 2K Maine har Digital Extremes fått ansvaret for flerspillermodusen. De har tidligere jobbet med Epics Unreal-serie, og stod også for Playstation 3-utgaven av det første Bioshock.

Fantastiske nyheter. De gir ansvaret til noen som er erfarne nok til å kunne få til noe bra. Heller det enn å dele opp deres eget team for arbeid på multiplayer delen.

Lenke til kommentar

Må si jeg også nå har fått troen på at multiplayerdelen iallefall ikke kan ødelegge noe i SP delen. Gjenstår jo fremdeles å se om Bioshock egner seg som multiplayer, men mtp hvem de valgte som MP-utviklere føler jeg meg ganske trygg. Uansett så skal Bioshock 2 kjøpes, og da er det jo bare ekstra kos med multiplayer også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...