mcgroven Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Digital Extremes har fått jobben med å utvikle flerspillerdelen. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Så lenge dette ikke påvirker enspiller opplevelsen er det bare en god ting. Gleder meg til å se hvordan det påvirker levetiden til et spill med en helt sikkert allerede utrolig god gjenspillingsopplevelse. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gleder meg enda mer nå Hvis multiplayeren blir gjennomført så kan det hende at selv ikke Gears3 kan hente meg ut. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg liker ikke når flere utviklere deler på et spill. Men, for all del, det kan jo bli bra. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette kan jo bli kjempebra. Eine gjengen leverer genial singleplayer, mens andre gjengen leverer genial multiplayer. If done right, it could be pretty f****** epic. Digital Extremes er jo skamdyktige på multiplayer og balansering. Kanskje ikkje heilt fantastiske på originalt innhold, men dei står ikkje aleine akkurat no då. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Mens enspillerdelen utvikles av 2K Maine har Digital Extremes fått ansvaret for flerspillermodusen. De har tidligere jobbet med Epics Unreal-serie, og stod også for Playstation 3-utgaven av det første Bioshock. Fantastiske nyheter. De gir ansvaret til noen som er erfarne nok til å kunne få til noe bra. Heller det enn å dele opp deres eget team for arbeid på multiplayer delen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg hadde ikke noe tro på MP i dette spillet, men now... I'm a believer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Må si jeg også nå har fått troen på at multiplayerdelen iallefall ikke kan ødelegge noe i SP delen. Gjenstår jo fremdeles å se om Bioshock egner seg som multiplayer, men mtp hvem de valgte som MP-utviklere føler jeg meg ganske trygg. Uansett så skal Bioshock 2 kjøpes, og da er det jo bare ekstra kos med multiplayer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå