Gå til innhold

Første Modern Warfare 2 gameplay trailer!


Anbefalte innlegg

Første Modern Warfare 2 gameplay-teaser trailer har blitt sluppet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Lfcr486Eok4

 

Ser sykt tøft ut...

 

Dette er en teaser gameplay trailer for verdens premieren av "FULL" traileren, som angivelig kommer 24. Mai.

 

*Edit.. Ble feilpostet.. Skulle bli postet i "Felles" delen.. Om en moderator bare kan legge den over, hadde det vært topp.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her så vi ikke mye.. Slemme folk, skape en så høy vil-ha faktor.

Derfor kalles det teaser. ;)

 

Nye områder som snø og vann liker vi. Håper de får med like episke karakterer som i COD 4. Captain MacMillan er jo genial. :D

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Greit nok at gameplayet og historien blir awesome, men singleplayeren skaper ikke det inntrykket når det visuelle er såpass... slapt. :huh:

 

Ønsker eit godt hopp i grafikken fra COD4 eg også, men spørst kor mye spillerom IW har om de ønsker å beholde den obligatoriske 60 fps`en ;) COD gameplayet avhenger av eit slikt tempo etter min meining, men det er synd om dette blir en COD 4,5 sånn grafisk da. Men uansett vedder eg på at gameplayet og online biten er top-notch, så eg griner neppe mange tårene ^^

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Greit nok at gameplayet og historien blir awesome, men singleplayeren skaper ikke det inntrykket når det visuelle er såpass... slapt. :huh:

 

Ønsker eit godt hopp i grafikken fra COD4 eg også, men spørst kor mye spillerom IW har om de ønsker å beholde den obligatoriske 60 fps`en ;) COD gameplayet avhenger av eit slikt tempo etter min meining, men det er synd om dette blir en COD 4,5 sånn grafisk da. Men uansett vedder eg på at gameplayet og online biten er top-notch, så eg griner neppe mange tårene ^^

 

tja, blir det som cod4 skal jeg ikke klage, nei det er ikke crysis, men frameraten er helt konge så skal ikke klage på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...