Gå til innhold

The Sims 3 er ferdig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri helt skjønt den surrealistiske verdenen simmene lever i. Synes enten de burde holdt seg til en realistisk virkelighets-simulator, istedenfor for å dra inn magiske tilleggspakker og latterlige personlighetstrekk. Noe må de vel gjøre for å få folk til å spille at de lever et liv.

Lenke til kommentar

Simmene er defintivt "rundere" osv., men dette var noe de eksperimenterte en del med. En stund var de for nærme det såkalte "Uncanny Valley" fenomenet. Altså at man får en menneskelignende sak som alikevel ikke er perfekt og derfor virker rar... og derfor valgte de et mer tegneserieaktig utseende.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg Sims er et rimelig kjedelig spill. Man gjør jo bare det man gjør i virkeligheten, gå på skole, spise, jobbe, sove, dusje, møte venner, shoppe osv. Det eneste jeg liker med Sims er at det kan være litt morsomt å lage drømmehuset, blir dog fort kjedelig da i hvert fall de to forrige spillene hadde så mange begrensinger. Men skal ikke se bort fra at dette spillet er installert på PC'en min i sommer da jeg har en lillesøster som er et stort fan og har en ganske dårlig PC.

Lenke til kommentar

Hele morroa i The Sims er jo å bygge opp en person's sitt liv fra scratch, starte fattig, bygge seg opp familie og en formue, da man etterhvert kan utvide og forbedre huset og familietreet. Spesielt morro var det når man kunne begynne å lage bedrift, og deretter tjene penger derifra, det er den beste tilleggspakken spillet fikk ever etter min mening.

Men The Sims har mye "dritt tilleggspakker" også, bl.a fritid, den ferie greia osv, sammen med IKEA home stuff og Stæsj som bare var helt latterlig og "flaut".

Lenke til kommentar
Simmene er defintivt "rundere" osv., men dette var noe de eksperimenterte en del med. En stund var de for nærme det såkalte "Uncanny Valley" fenomenet. Altså at man får en menneskelignende sak som alikevel ikke er perfekt og derfor virker rar... og derfor valgte de et mer tegneserieaktig utseende.

Er nok ikke lett dette. Folk forventer bedre grafikk, men de vil i samme steg miste noe av sjarmen (IMO).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...