mcgroven Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 I sommer skal du prate, spise og gå på do. Spennende. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tror det mangler en s i overskriften. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Her har man også en langt større mulighet til å lage skreddersydde simmer til eget bruk, du kan blant annet velge mellom fem unike karaktertrekk når du lager din figur. Disse er modig, kunstnerisk, kleptoman, klumsete, paranoid og romantiker. Såvidt jeg klarer å se, er dette seks karaktertrekk..? Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Oh lawds, forundrer meg nesten at det ikke er kommet utvidelsespakker allerede. Husker jeg likte Sims 2 i en uke før jeg gikk lei, men det er tydelig at de har truffet en nerve hos maaange der ute. Kommer vel til å teste dette også. Noen som vet hvilken type DMR som følger med dette, er det spore stasistyle? Ps. "...du kan blant annet velge mellom fem unike karaktertrekk når du lager din figur. Disse er modig, kunstnerisk, kleptoman, klumsete, paranoid og romantiker." Jeg teller 6 trekk. Edit: ShampooMacTavish er kjappere enn min egen skygge Endret 11. mai 2009 av Toxin Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette kan jo bli ganske bra. Har ikke spilt Sims siden det første spillet, men det var underholdende nok en stund. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg koste meg godt å lenge med The Sims 2 for noen år tilbake. Blir spennende å se om spill nummer tre klarer det samme. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Luerer på om det er lenge til vi hører om en utvidelse.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kleptoman faktisk. Kanskje jeg skal kjøpe det, sims er artig spill når du vil slappe av. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Håper de har senket ned tiden på dagene. Husker det ble helt stress å holde styr på alt. Men gleder meg å teste det ut. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Den grafiske overhalingen er jo minimal. De satser vel på at spillet skal kunnes kjøres på "alle" PC-er? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hehe, likte underteksten på tittelen til artikkelen... (Spennende(!)..... wOOt! ) Noen som vet hvilken type DMR som følger med dette, er det spore stasistyle? EA har sagt at det blir bare vanlig CD sjekk, samme som med Dragon Age Origins. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Den grafiske overhalingen er jo minimal. De satser vel på at spillet skal kunnes kjøres på "alle" PC-er? Ja, svært lite nytt grafisk sett. Egentlig så likte jeg utrykkene til simmene i toern bedre enn hva jeg har sett fra the sims 3, vet ikke helt hvorfor. Ikke at jeg kommer til å kjøpe det spillet her med det første heller da... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 The Sims 3: Piano pack kommer i morgen (bare måtte ) Kan jo bli litt festelig dette, når man ikke har noe å gjøre, kommer vel til å prøve det Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Begynner å bli litt for gammal til the sims nå, men både sims 1 og 2 var geniale, 2 spill som har tatt veldig mange timer av livet mitt, så jeg må nok teste ut 3rn også. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skal dette spillet, men må ha meg bedre PC. Hva er systemkravene? Når kommer dette? Juni? Juli? Lenke til kommentar
bar10dr_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som vet om det kommer ut på steam også eller? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skal dette spillet, men må ha meg bedre PC. Hva er systemkravene? Når kommer dette? Juni? Juli? Hadde du giddet å lese ingressen på artikkelen, så hadde du funnet dette: Electronic Arts kan melde om at The Sims 3 har gått gull, og er dermed i rute med tanke på sitt slipp til PC/MAC 4. juni Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ok, las ikke inngressen. Las ellers hele artikkelen da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 I sommer skal du prate, spise og gå på do. Spennende. Trakk litt på smilebåndet her Tror jeg kommer til å stå over dette spillet gitt. Som MrLg sa, begynner å bli for gammel. Dog, jeg hadde veldig mange morsomme timer med Sims 1. (klapaucius ;!;!;!;!;!:!;!;!;!;!;! Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Luerer på om det er lenge til vi hører om en utvidelse.. Det har vi nok allerede hørt, de holder på å lage 3(!) stykker. du kan blant annet velge mellom seks unike karaktertrekk når du lager din figur. Disse er modig, kunstnerisk, kleptoman, klumsete, paranoid og romantiker. Det er over 60 trekk du kan velge mellom, men du kan bare velge fem av disse og gi til din sim. Du kan få flere trekk etterhvert etter hvordan simmen din oppfører seg. Endret 11. mai 2009 av Playerbanan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå