Gå til innhold

The Sims 3 er ferdig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her har man også en langt større mulighet til å lage skreddersydde simmer til eget bruk, du kan blant annet velge mellom fem unike karaktertrekk når du lager din figur. Disse er modig, kunstnerisk, kleptoman, klumsete, paranoid og romantiker.

Såvidt jeg klarer å se, er dette seks karaktertrekk..? :huh:

Lenke til kommentar

Oh lawds, forundrer meg nesten at det ikke er kommet utvidelsespakker allerede. Husker jeg likte Sims 2 i en uke før jeg gikk lei, men det er tydelig at de har truffet en nerve hos maaange der ute. Kommer vel til å teste dette også.

Noen som vet hvilken type DMR som følger med dette, er det spore stasistyle?

Ps. "...du kan blant annet velge mellom fem unike karaktertrekk når du lager din figur. Disse er modig, kunstnerisk, kleptoman, klumsete, paranoid og romantiker."

Jeg teller 6 trekk.

Edit: ShampooMacTavish er kjappere enn min egen skygge

Endret av Toxin
Lenke til kommentar

Hehe, likte underteksten på tittelen til artikkelen... :p (Spennende(!)..... wOOt! :D )

Noen som vet hvilken type DMR som følger med dette, er det spore stasistyle?

EA har sagt at det blir bare vanlig CD sjekk, samme som med Dragon Age Origins.

Lenke til kommentar
Den grafiske overhalingen er jo minimal. De satser vel på at spillet skal kunnes kjøres på "alle" PC-er?

Ja, svært lite nytt grafisk sett. Egentlig så likte jeg utrykkene til simmene i toern bedre enn hva jeg har sett fra the sims 3, vet ikke helt hvorfor. Ikke at jeg kommer til å kjøpe det spillet her med det første heller da...

Lenke til kommentar
Skal dette spillet, men må ha meg bedre PC. Hva er systemkravene? Når kommer dette? Juni? Juli?

Hadde du giddet å lese ingressen på artikkelen, så hadde du funnet dette:

Electronic Arts kan melde om at The Sims 3 har gått gull, og er dermed i rute med tanke på sitt slipp til PC/MAC 4. juni
Lenke til kommentar
I sommer skal du prate, spise og gå på do. Spennende.

Trakk litt på smilebåndet her :D

Tror jeg kommer til å stå over dette spillet gitt. Som MrLg sa, begynner å bli for gammel. Dog, jeg hadde veldig mange morsomme timer med Sims 1. (klapaucius ;!;!;!;!;!:!;!;!;!;!;!;)

Lenke til kommentar
Luerer på om det er lenge til vi hører om en utvidelse..

Det har vi nok allerede hørt, de holder på å lage 3(!) stykker.

du kan blant annet velge mellom seks unike karaktertrekk når du lager din figur. Disse er modig, kunstnerisk, kleptoman, klumsete, paranoid og romantiker.

Det er over 60 trekk du kan velge mellom, men du kan bare velge fem av disse og gi til din sim. Du kan få flere trekk etterhvert etter hvordan simmen din oppfører seg.

Endret av Playerbanan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...