TST Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lyst til å bli konge? Det er arbeid, mykje hardt arbeid. Les hele saken Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Eneste stedet jeg kan finne som det står hvilken konsoll dette spillet kommer til er i karakteren helt på slutten. Dette fant jeg da ut etter å ha kasta bort lang tid på å lese en lang artikkel om et spill til en konsoll jeg ikke har. Kunne vel gå an å skrive i innledninga eller i tittelen, eller ihvertfall nevne i teksten at dette er WII? Lenke til kommentar
Blate Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Skal først si at jeg er en av de som faller i elsk gruppen. Er enig i en del av kritikken, men dette spillet er i mine øyne et hvor helheten er helt klart mer en summen av sine deler. Det eneste problemet jeg har synes var problematisk var at dine undersåtter ble sittende fast spessielt ved trappene om du ikke treffer nøyaktig på midten riktig når du går. Det ble heldigvis fikset da formsjonene ble introdusert. Du har tre, standard angreps (tykk hale, 2-3 personer bak deg), defensiv (sirkel rundt deg), og unnvikelse (lang tynn hale, 1 person per rekke). Unnvikelses formasjonen funker perfekt når du er ute og utforsker siden de da ikke faller ned kanter eller blir sittende fast i trapper o.l. Fikk selv følelsen av pikmin og lemmings da jeg begynte å spille, noe som gjorde at jeg med engang aksepterte at dine undersåtter er helt ubrukelige med mindre du forteller dem nøyaktig hva du vil de skal gjøre. Hele kongeriket var jo arbeidsledig og late da du tok over. Syns også at humoren er helt fantastisk kommunisert gjennom dine rådgivere, rivaliserende konger, hat/fan post, kommentarene til folket, og ikke minst Kampbell lederen av suppesekten. Dessuten spillet fullstappet av små morsomme detaljer som at snekkerene dine tar tøye øvelser om morningen, kongen vokser et skjegg om han har vært ute og reiste, og han får grått hår om det har vært mye i strid den dagen. Det at du blir oppfordret til global imperialisme og polygami fikk meg også til å trekke på smilebåndet. Spillet er dessuten ganske så langt med massevis av sideoppdrag og oppgaver for samlere med OCD. Dette er det spillet som jeg har hatt det mest morsomt med på lenge. Om det er det beste med tanke på komponentene som spillet består av? Kanskje ikke, men som jeg skrev til å begynne med så er helheten her så mye mer. Anbefales. Endret 11. mai 2009 av Tryph Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kunne vel gå an å skrive i innledninga eller i tittelen, eller ihvertfall nevne i teksten at dette er WII? Hei, takk for tipset! Dette var et resultat av en teknisk glipp. Plattformene det gjelder skal vanligvis stå etter ingressen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hmm det virker jo ikke så aller værst dette da Hadde jeg hatt wii så hadde det nok blitt kjøpt. Jeg får anbefale det videre og henvise til artikkelen her. God omtale Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette har jeg . Beste Wii spillet på lenge =) Lenke til kommentar
hoTsam Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kan noen hjelpe meg? Det vil si morra mi... Hun lurer på om det er muligheter til å velge norsk tekst i spillet eller om alt foregår på engelsk? På forhånd takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå