Oovz Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Sitter her og lurer på hva som er den mest gunstige settingen for AGP-voltage i BIOS?? Og hvor går grensen for å lage kokende plastsuppe av skjermkortet?`Nå kjører jeg på 1,6 V, hva med dere?? Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Har lurt paa det samme. Kan jeg overklokke mere vis jeg stiller opp v core paa AGP slotten >? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det "eneste" man oppnår ved å øke agp spenningen er bedre signal. Jeg har enda tilgode å lese tester hvor de mener det hjelper å øke den mer enn med 0,1-0,2v for stabilitetens skyld. Jeg gjør akkurat som dere, jeg kjører 1,6v. Kan vel hende det hjelper med enda mer hvis man kjører veldig høy agp hastighet (Mhz) samtidig som man overklokker grafikkortet maks? Men det blir kun gjetting fra min side. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 OK, bare lurte på om det kunne minske stabiliteten mye å ha den på lav spenning. Gidder ikke å forandre mer på den da. Takk skal du ha. Mvh, Oovz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå