Gå til innhold

The Lost and Damned kommer KANSKJE til PS3 i August!

Anbefalte innlegg

lostandthedamned2.jpg

PSW Magazine has stated in its latest issue that The Lost and Damned DLC for GTA IV will land on PS3 in August.

The article said that Microsoft only had a 6 month exclusivity deal for the content, which is where PSW came up with an August release window.

Take this as a rumor until official word comes out of Rockstar.

Via GamingFront.

- Kilde -

Jeg håper virkelig at dette skjer! Men jeg tviler fordi M$ la ut 50 millioner på bordet for tidsekskluvitet.

Gjaldt ''50-millionersavatalen for begge pakkene? Kan jo hende at ene er 360-eksklusiv, imens den andre er tidseksklusiv.

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Tror ikke noe spesielt på dette ryktet. MS har jo kjøpt rettighetene til disse to pakkene, så hvorfor skal det komme ut på ps3?

Lenke til kommentar

Sikkert like mye hold i disse ryktene som ryktene om at MGS4 kommer til Xbox 360. Altså rimelig usannsynlig. Ikke fordi ditt eller datt, men rett og slett fordi, som Atsjonas sier, så betalte tross alt Microsoft over 50 millioner dollar for eksklusivitet på to GTA4 utvidelser. Den andre skal visstnok komme i høst.

Lenke til kommentar

Hva med om dem kun betalte for tidsekslusiv? Var vell det som skjedde med de forrige GTA spillene som Sony betalte for. Men om det kommer så har PS3 eiere mye å glede seg til. Selv har jeg solgt GTA IV på PS3 for 360 versjonen.

Noe jeg skreiv på diskusjon.

GTA IV var et helvettes bra spill. Men Lost and Damned har helvettes råe oppdrag i forhold til orginalspillet! Aldri et likt oppdrag, masse variasjon, råe oppdrag, nye våpen, sanger, motorsykler, gang war, arm wrestling :p og race med våpen! Lost and Damned er på mange måter mye bedre enn orginalen, jeg hadde det mer gøy med Lost and Damned, var bare Johnny som ikke var like spennende som Niko.

Lenke til kommentar
Hva med om dem kun betalte for tidsekslusiv? Var vell det som skjedde med de forrige GTA spillene som Sony betalte for. Men om det kommer så har PS3 eiere mye å glede seg til. Selv har jeg solgt GTA IV på PS3 for 360 versjonen.

Noe jeg skreiv på diskusjon.

GTA IV var et helvettes bra spill. Men Lost and Damned har helvettes råe oppdrag i forhold til orginalspillet! Aldri et likt oppdrag, masse variasjon, råe oppdrag, nye våpen, sanger, motorsykler, gang war, arm wrestling :p og race med våpen! Lost and Damned er på mange måter mye bedre enn orginalen, jeg hadde det mer gøy med Lost and Damned, var bare Johnny som ikke var like spennende som Niko.

Det er såpass bra ja? Har lenge vurdert å kjøpe denne tilleggspakken, men har alltid trodd at oppdragene var mindre gjennomført enn de som er i GTA IV. At på en måte de oppdragene som man ikke fikk plass til i GTA IV ble brukt i denne pakken. Men virker jo ikke slik i følge deg da! GTA IV ble veldig monotont og lite varierende på slutten syns jeg, kanskje også derfor at jeg ikke har kjøpt Lost and Damned til nå.

Lenke til kommentar
Det er såpass bra ja? Har lenge vurdert å kjøpe denne tilleggspakken, men har alltid trodd at oppdragene var mindre gjennomført enn de som er i GTA IV. At på en måte de oppdragene som man ikke fikk plass til i GTA IV ble brukt i denne pakken. Men virker jo ikke slik i følge deg da! GTA IV ble veldig monotont og lite varierende på slutten syns jeg, kanskje også derfor at jeg ikke har kjøpt Lost and Damned til nå.

Oppdragene er så sinnsyk råe! Skal ikke spoile noe, men kan si at det er non stop action med så mye variasjon som det går ann. Håper neste GTA får slike oppdrag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...