peasandpeace Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som har en key til overs/dele demoen? Ville vært evig takknemlig, for jeg har hørt mye forskjellig om demoen, og det beste er jo å prøve selv : ) Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg ser at du deler demoen HCG, hadde vært evig takknemlig om jeg også kunne fått lastet den ned. Første post på dette forumet forresten, har også bruker på diskusjon.no der dette forumet tidligere var. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sjekk innboksen din. Alle som vil ha med meg er ganske nye på forumet. Jeg begynner å lure på om de bare vil ha demoen. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå har jeg spilt gjennon demoen en gang. Jeg syns spillet var veldig gøy. Gameplayet var veldig morsomt og grafikken var god Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tusen takk HCG, du er en kjernekar. <3 Lenke til kommentar
thedoctor1ko Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 hvis noen har en kode, men har ikke en ps3 kan du kan u privat melding meg vennligst Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvordan laster man demoen ned på nytt? Nettet mitt presterte å hoppe ut midt i nedlasting i går, så jeg ga opp. Og når jeg skriver inn koden nå er det en feil med den, sikkert fordi jeg har brukt den en gang før. Er en god grunn til at jeg nesten aldri kjøper noe annet enn exclusives til PS3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 God grunn til at du kun kjøper ekslusiver til PS3? Fordi du ikke klarer å bruke maskinen? Gå inn på downloads på PSN, er ikke værre enn det. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja more or less, men fant det nå, så takker. Syns PS3 interfacet er nokså rotete, men er vel ikke verre enn at jeg lærer meg det. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fæææn. Skal følge litt mer med på Gamer.no fra nå av. Surt å gå glipp av slikt. Jaja, er eksamenstid nå uannsett. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Fæææn. Skal følge litt mer med på Gamer.no fra nå av. Surt å gå glipp av slikt. Det kan også være smart å følge oss på Twitter. Der vil vi alltid annonsere spesielle hendelser som dette :-) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det kan også være smart å følge oss på Twitter. Der vil vi alltid annonsere spesielle hendelser som dette :-) Ok, det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Irriterende at jeg ikke skulle være hjemme når dette foregikk. Jaja, får vel vente 3 uker som resten Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vis noen har en ekstra kode til inFamous demoen ville jeg blitt veldig takknemlig om jeg fikk den. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Sjekk innboksen din. Dette blir garantert et kjøp for meg. Var veldig morsomt, samtidig litt vanskelig og spennende. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Masse snille folk her inne Ja, blir garantert kjøp for meg og. Eller, har allerede forhåndsbestillt det da Endret 14. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Sjekk Uncharted 2-tråden igjen. Der er et bedre tilbud. Lenke til kommentar
xagits_InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Etter å ha letet litt, så fant jeg mailen godt gjemt i spam boksen i lokale mail programmet. Fikk spillet i fransk språkdrakt og etter å ha spilt litt så har jeg gitt opp spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå