- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Byen er ødelagt? Se traileren, du. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Synes det var en helt grei demo egentlig. Litt frustrerende til tider, og noe svak grafikk. Om jeg beholder forhåndsbestillingen vet jeg ikke enda. Må nesten teste det noen ganger til. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Byen er ødelagt? Se traileren, du. Hadde ikke sett den. Nå skjønner jeg det litt bedre Lenke til kommentar
wkzor Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er ikke nøkler til overs er det? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 @WKZ: Spør Atsjonas, han har en. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Dere som ikke fikk, kan sende PM til meg. Jeg kan dele den med dere. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 satt og spillte en times tid nå og må si meg overbevist. fantastisk flyt i animasjonene og solide kontroller. Dag 1 for min del Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fikk bare gjort det tog-oppdraget før jeg måtte skru av. Skal prøve mer i morgen. Synes det virket ganske bra, men er litt usikker på om det blir kjøp eller ikke. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tror dette blir bra jeg, ikke årets spill men god underholdning. Bra grafikk, gameplay og ikke minst likte jeg fysikken og mulighetene man har. Jeg skal spille denne demoen mer ja Lenke til kommentar
ElPedro Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ble ikke kjempeimponert av demoen. Kontrollen var veldig god, og navigeringen kan absolutt bli spillets styrke, men da må det være en grunn til å utforske byen som i demoen framsto som utrolig døll og lite innholdsrik. Kampdelen av spillet var veldig kaotisk, med lite dybde forbi det å spamme det riktige angrepet til riktig tid. Man føler seg ganske bad ass når man komboer sammen masse drap imens man spretter mellom hustak, og det var absolutt rom for å leke seg, men om ikke oppgraderingssystemet er pacet bra nok vil det garantert bli veldig dølt veldig fort. De fire oppdragene i demoen var av varierende kvalitet, men ingenting som imponerte. Det virka å være ganske grei variasjon i fiendene, dog, så det var litt taktikk i hvilken fiende som måtte prioriteres i minste. Presentasjonen var gjevnt over usjarmerende, og grafikken plagdes av pop ups, litt droppende frame rate og ingen anti aliasing så vidt jeg kunne se. Er muligens veldig negativt innstilt nå, men jeg kan egentlig ganske lett forestille meg at spillet kan bli bra, om det har en eller annen hook som man ikke får med seg i demoen. Kanskje det blir veldig vanedannende å oppgradere karakteren sin, eller kanskje det er noe til utforskingen av byen som gjør det til en fin opplevelse? Jeg så ingenting i Crackdown etter å ha prøvd demoen, men det skal ifølge flere folk jeg stoler på være veldig bra lell. Får håpe det er casen med dette også.. Lenke til kommentar
Atleselbek Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Var så uheldig at jeg var utenfor nett i tiden mellom kl 6 og 9 i går kveld. Gikk rett og slett glipp av hele greia Hvis noen har en til overs eller vil dele sin key, så blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gah, jeg er borte fra internett et par dager, og dette er takken? Ikke rart det er fordommer her i verden. Hvis noen har en ekstra key som de har lyst å dele, hadde jeg blitt takknemlig til de grader : ) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du går ikke glipp av noe trust me ! Demoen var så ille at jeg måtte skrive en blogg om hele spillet, det er ca 1år siden jeg skrev en blogg sist. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Klatre systemet var ganske bra. Hjulpet av en bra kontroll, men det var noe jeg ikke likte med selve stemningen rundt spillet. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva er egentlig disse reapers? De føles jo heilt maplasserte ut i forhold til at annet i spillet? Er dem muterte mennesker som følger av denne sykdommen elle? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fikk ingen nøkkler her i fra. Men jeg fikk 1 nøkkel fra GameReactor Club jeg Så nå skal det games!! Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som har en kode til overs? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 @Heronemis: Du kan få demoen, sender PM senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå