Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som veit hva man skal gjøre etter toget stopper opp når man står på den. Føler at dette språket ikke er min sterke side. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Viss fleire får demoen på fransk: Endre språket på systemet til engelsk. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Rakk ikke Noen som vil dele eller har en ekstra kode? :rolleyes: :rolleyes: Endret 10. mai 2009 av Heronemis Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skjønner ingenting av dette jeg, alt er jo på fransk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Viss fleire får demoen på fransk: Endre språket på systemet til engelsk. Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilket system? Hele ps3 systemet? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bare meg eller var dette et ganske så sært spill ? Snodige fiender, litt udetaljert verden og merkelig hovedkarakter med enda merkeligere krefter. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Lekende lette kontrollere, lyden drønnet som om Tor med Hammeren sjøl slå ned veggene her i huset Det skal ihvertfall vere sikkert. Blir neppe no kjøp her, som med så og så alle andre sandkasse spillet lar eg meg ikkje engasjere noe særlig altså Ser for meg det blir litt sneformig med all denna elektrisiteten da. Var i det minste ein lit herlig følelse og hoppa fra og til saker og ting. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som veit hva man skal gjøre etter toget stopper opp når man står på den. Føler at dette språket ikke er min sterke side. Sliter på samme sted. Er en boks under jernbaneskinnene, men hjelper ikke skyte elektrisitet på den. Lenke til kommentar
xagits_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ble innsendingen filtert? Jeg sendte inn navn og e-mail ganske tidlig da forumtråden kun hadde 2 innlegg. Ennå har jeg ikke fått noe. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jo skyt masse, til den blir fyllt opp med grønne prikker på siden. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 @Xagits: Konkurransen er nå avsluttet. 500 nøkler ble delt ut på 75 minutter :-) Åtte personer tastet inn feil e-postadresse. De som kjenner igjen følgende adresser kan sende meg en e-post (tor-steinar (at) gamer.no), fra samme adresse, så skal jeg gi dere demonøkkelen. [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] Lesere som sender e-post fra kontoer som har svært lite tilfelles med det som er skrevet inn feil, vil IKKE få svar. Lenke til kommentar
xagits_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 @HCG: Har sett den posten og ingen av de er min mailadresse. Kopierte mailadressen min rett fra mailboksen min så det er 100% korrekt skrevet. @TST: Da er mailen sendt til deg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Ja jeg er mektig skuffet, ser ikke poenget eller motivet til utviklerne med dette spillet. Klart superkrefter er noe alle drømmer om, men vi drømmer ikke om partikkeleffekter, zombier, forvokste klovner og totalt sære oppdrag som i demoen. Ja du gir toget strøm så det beveger seg, men plutselig stopper det random rundt i byen hvor du må gi strøm til bokser ? Var det ikke DU som ga toget strøm? Ahh frustrasjonen sprer seg kjenner jeg. Hva slags fritid er det utviklere idag har? Er det ingen som har sett The Matrix, X-men, Superman eller noe sånne filmer før? Det er ingen overdrevne effekter der. Virker som når det er spill så MÅ det være synlige effekter, det ødelegger opplevelsen. Grafikken er også skikkelig laber, og det irriterer meg når jeg sitter på min PS3. Føles som byen er 1/100 av hva GTAIV er på PC visuelt sett. Seriøst, noen må ta utdanning som spilldesigner her og lag spill som er .... bra! Ta nå inspirasjon fra film og drit i alle disse rare effektene og snodige fiendene. Hadde jeg vært et ekorn på syretripp så hadde nok dette spillet vært gulle glimmers, men jeg er et menneske for guds skyld! Endret 10. mai 2009 av Avean Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bare jeg som synes det var gøy? Dette er hva man for om man blander Crackdown med Assasins Creed. Grafikken er da godkjent, lyden er god, gameplay er små stivt men likevell gøy. Raile på togskinnene og ledninger var utrolig gøy. Kreftene var nokså gøy å leke med. Minus må være at det var helvettes vanskelig på easy, og litt triste fiender. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 De som ikke har mottatt noen mail bør sjekke om den ev. har blitt filtrert som spam eller noe annet ufint hos mailleverandøren deres. Det kan også ta en liten stund før mailen kommer fram pga greylisting og andre anti-spam-ting, det er tross alt en del nøkler som har blitt sendt ut. Vent iallfall over natten før dere etterlyser nøkler som skal ha blitt sendt ut. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Syntes det var fett, eg Blir muligens et kjøp hos meg hvis play slår til med de fine tilbud under 200 kr Lenke til kommentar
gjose Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som vet hvordan man unlocker det Cole-kostyme til Home etter man er ferdig med demoen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvorfor er alle bilene ødelagte? Burde ha vært noen fine også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå