Gå til innhold

500 lesere fikk eksklusiv inFamous-demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lekende lette kontrollere, lyden drønnet som om Tor med Hammeren sjøl slå ned veggene her i huset :ph34r: Det skal ihvertfall vere sikkert. Blir neppe no kjøp her, som med så og så alle andre sandkasse spillet lar eg meg ikkje engasjere noe særlig altså :) Ser for meg det blir litt sneformig med all denna elektrisiteten da. Var i det minste ein lit herlig følelse og hoppa fra og til saker og ting.

Lenke til kommentar

@Xagits:

Konkurransen er nå avsluttet. 500 nøkler ble delt ut på 75 minutter :-)

Åtte personer tastet inn feil e-postadresse. De som kjenner igjen følgende adresser kan sende meg en e-post (tor-steinar (at) gamer.no), fra samme adresse, så skal jeg gi dere demonøkkelen.

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Lesere som sender e-post fra kontoer som har svært lite tilfelles med det som er skrevet inn feil, vil IKKE få svar.

Lenke til kommentar

Ja jeg er mektig skuffet, ser ikke poenget eller motivet til utviklerne med dette spillet. Klart superkrefter er noe alle drømmer om, men vi drømmer ikke om partikkeleffekter, zombier, forvokste klovner og totalt sære oppdrag som i demoen. Ja du gir toget strøm så det beveger seg, men plutselig stopper det random rundt i byen hvor du må gi strøm til bokser ? Var det ikke DU som ga toget strøm? Ahh frustrasjonen sprer seg kjenner jeg. Hva slags fritid er det utviklere idag har? Er det ingen som har sett The Matrix, X-men, Superman eller noe sånne filmer før? Det er ingen overdrevne effekter der. Virker som når det er spill så MÅ det være synlige effekter, det ødelegger opplevelsen.

Grafikken er også skikkelig laber, og det irriterer meg når jeg sitter på min PS3. Føles som byen er 1/100 av hva GTAIV er på PC visuelt sett. Seriøst, noen må ta utdanning som spilldesigner her og lag spill som er .... bra! Ta nå inspirasjon fra film og drit i alle disse rare effektene og snodige fiendene. Hadde jeg vært et ekorn på syretripp så hadde nok dette spillet vært gulle glimmers, men jeg er et menneske for guds skyld!

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes det var gøy? Dette er hva man for om man blander Crackdown med Assasins Creed. Grafikken er da godkjent, lyden er god, gameplay er små stivt men likevell gøy. Raile på togskinnene og ledninger var utrolig gøy. Kreftene var nokså gøy å leke med. Minus må være at det var helvettes vanskelig på easy, og litt triste fiender.

Lenke til kommentar

De som ikke har mottatt noen mail bør sjekke om den ev. har blitt filtrert som spam eller noe annet ufint hos mailleverandøren deres. Det kan også ta en liten stund før mailen kommer fram pga greylisting og andre anti-spam-ting, det er tross alt en del nøkler som har blitt sendt ut.

Vent iallfall over natten før dere etterlyser nøkler som skal ha blitt sendt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...