Gå til innhold

Roleplaying i WoW

Anbefalte innlegg

Her kan vi diskutere roleplaying i WoW! Fortell gjerne hvilken server du spiller på, og om du vil ha selskap.

Selv er jeg ingen dreven roleplayer i akkurat WoW, men da jeg forleden flyttet karakteren min over til Argent Dawn for å kjøpe Assassin's Blade billigt, fant jeg ut at det var riktig så koselig der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her kan vi diskutere roleplaying i WoW! Fortell gjerne hvilken server du spiller på, og om du vil ha selskap.

Selv er jeg ingen dreven roleplayer i akkurat WoW, men da jeg forleden flyttet karakteren min over til Argent Dawn for å kjøpe Assassin's Blade billigt, fant jeg ut at det var riktig så koselig der :)

har selv en shaman på rundt 40 på argent dawn. knall bra RP server hvor det foregår rp døgnet rundt i stormwind.

på defias brotherhood har jeg horde 1 warlock og 1 deathknight på defias brotherhood begge på 80. miljøet på denne serveren er svært voksent. meste parten av spillerene er over 20. men føler det mangler litt RP sammenlignet med argent dawn.

Lenke til kommentar

Mitt navn er Lonath, Night Elf Druid. Level 73. Jeg har en drøss andre karakterer der, horde også, men de er i ganske lavt level. Jeg har for ikke lenge siden åpnet en skole, "The Wrynn Academy", startet på ordre av King Wrynn for ca. en uke siden for å gi mer begavede studenter et bedre alternativ. Søker for øyeblikket lærere, dere må gjerne kontakte meg in-game hvis dere er interesserte :)

Lenke til kommentar
http://argentarchives.org/ er en side alle AD RP-ere burde sjekke ut. :)

Wow, spennende! Takk for link.

Har forresten hørt noe om en Horde-spiller på AD som het Bonemane eller noe. Noen som kan fortelle litt om han? Hadde en stor krangel med noen andre i guildet som hadde mains på Horde som påsto at han var mer hardcore enn Kratos, noe jeg nektet (og nekter!) å tro på.

Lenke til kommentar

Spiller selv på AD og Bonemane er en RPPvPer. Han organiserer raids til Capital Cities og WG, vil definere han som pretty hardcore. Han er dog ikke den beste pvpern på serveren spiller nå for det meste på Alliance side og det er pinlig å se hvor dårlig organisert vi er når det kommer til PvP, så å knuse Alliance er ikke så vanskelig. Skal gi litt kudos til Bonemane for å prøve å gjennopplive world PvP.

Lenke til kommentar

Alliance har fordelen med at dere så og si alltid er flere enn oss og jeg mistenker at det er mye grunnen til at Horde er bedre organisert. Vi organisere oss og bruke taktikker, mens Alliance ofte er såpass i overtall at de kan vinne bare ved å være fler.

Lenke til kommentar
Mitt navn er Lonath, Night Elf Druid. Level 73. Jeg har en drøss andre karakterer der, horde også, men de er i ganske lavt level. Jeg har for ikke lenge siden åpnet en skole, "The Wrynn Academy", startet på ordre av King Wrynn for ca. en uke siden for å gi mer begavede studenter et bedre alternativ. Søker for øyeblikket lærere, dere må gjerne kontakte meg in-game hvis dere er interesserte :)

Gikk fullstendig glipp av denne posten. Tenke jeg kontakter deg in-game. Det kunne vært moro å få til noe RP igjen. :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg drev med RP en liten stundt på Steamweedle Cartel. Har en venn på Ravenholdt også, så jeg prøvde meg der. Ganske hyggelige folk på begge serverne, men jeg tror jeg har holdt meg mest på Ravenholdt. Hvis noen har lyst til å besøke, jeg heter da Cirdán, Draenei Death Knight. Er ikke mye på der da, holder meg på warrioren min :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...