MultiForce Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 "...Dungeon Keeper-basert MMO" Hvem/hva/hvor? Jeg blir jo gal av nysjerrighet her Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 "...Dungeon Keeper-basert MMO" Hvem/hva/hvor? Jeg blir jo gal av nysjerrighet her http://gamer.no/article.php?articleId=13723 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Konseptet eier i prinsippet synes jeg. Det blir spennende å se hva de får gjort ut av det, og om det dukker opp i Europa. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Midwinter var fantastisk ja. Husker også et spill til Amiga kalt Hunter der du kunne kjøre sykkel, bil, tanks, helikopter, båt etc etc. som var særdeles bra. Meir av sånt! Battlezone også var gøy som noen nevnte. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 sier ja takk til et nytt MOONSTONE drittfet amiga spill. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 "...Dungeon Keeper-basert MMO" Hvem/hva/hvor? Jeg blir jo gal av nysjerrighet her Nettspill. Er det det samme som MMO? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har ikke spurt etter noe mer komplekst. Er det galt å ønske seg mer enn ett alternativ for åpne romspill (utviklet med konkurransedyktig budsjett)? Eller bare et nytt spill fra en av mennene som faktisk skapte den moderne utgaven av sjangeren? Nei, er jo ikke noe galt i det, men når man etterlyser oppfølgere til spill, så må det vel være fordi det ikke finnes noen reelle alternativer til de som ønsker seg mer av det samme? Jeg mener at X-serien oppfyller dette hvis man ønsker seg mer Elite, til tross for at man ikke kan lande på planeter i X. Vell, det finnes flere romskipspill som rører ved de samme konseptene som Frontier: Elite 2 bød på, for eksempel Wing Commanfer Privateer 1/2, og X-serien som du nevner. Dette er gode spill, men de er på ingen måte en oppfølger til Frontier: Elite 2 som har en sømløs virkelig verden der du kan fly fra jordens overflate og lande på månen, mars, eller en hvilken planet ved en fjern stjerne uten en cutscene er unik. Alle planeter beveger seg i forhold til hverandre i realtime, hvis et skip står parkert på joren vill du oppleve natt og dag. Du kan oppnå høy fart raskere ved å "slingshoote" rundt stjerner og større planeter, osv osv osv. I tillegg til en mye mer "realistisk" flight model, kanskje litt for realistisk. Der du må beregne fart og innfallsvinkel når du skal lande på en planet, slik at du ikke brenner opp i atmosferen eller krasjer i bakken. Du føler at du flyr et romskip, ikke en vanlig arcade shooter i romskipform. Forferdelig enig i Wing Commandor fra del 1 av denne artikkelserien. MEN BATTLEZONE!! Skjønner ikke hvorfor ikke det blei kjempepopulært! Vanvittig morsomt over internett/LAN Battlezone 1/2 er to av spillhistoriens mest geniale konsepter, og at det ikke har kommet flere "avarter" derfra forundrer meg. Battlezone er på topp ti lista mi i allefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå