.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Filmen viser en kvinne kledd lik som Jade var kledd i den 2008 announcement teaseren for Beyond Good & Evil 2, løper gjennom et trekk ser byen, unngå politiet, klatring på toppen av en bygning og deretter gjøre hennes endelige rømning via oransje helikopter. ser fett ut spør du meg se klippe her http://blip.tv/file/2090662/ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Som jeg skrev i en eldre tråd i dag In-game eller prerendered (det ser in-game ut),gameplay eller cutscene (ser nok ikke ut som det kan være ekte gameplay pga blant annet kameraføringen, ville vel være veldig vanskelig å vite hvor man skal gå), it looks awesome! edit: kan jo godt stemme at det blir open-world som mange andre ubisoft spill har blitt. Michael anchel sa hvis jeg husker riktig at han prøvde med beyond good and evil 1 å lage et spill med frihet men samtidig gjør det moro (noe som han fikk ganske greit til). Dette tar det vel til det neste stadiet. Endret 9. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 med andre ord, det har blitt lagt en tråd om dette før ja close this Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Nope, trenger ikke stenges. Jeg postet i en tråd til en artikkel kalt "Beyond Good & Evil 2 med aktuell inspirasjon, Terrorisme og CNN" for en stund siden. edit: artikkelen: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=2747&hl= Endret 9. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 aah allright then btw, link til den artikkelen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gleder meg noe helt vanvittig til dette her. Ser meget pent ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå