Gå til innhold

Jeg har noen forslag og ønsker!


Anbefalte innlegg

Ønske 1:

 

Avogtil poster jeg en post i en tråd og så er jeg ferdig med den. Men den kommer i MI hele tiden. Det er skikkelig irriterende, fordi jeg poster aldri i den. Og det er verre hvis det er en populær tråd. Hadde virkelig vært flott om dere fikk til dette :)

 

Ønske 2: Avogtil ønsker jeg å finne tråder jeg har glemt navnet på. I Mine Inlegg kan man ''grave'' fram tråder, hvis der er nok sider. Håper antall sider økes.

 

Ønske 3: Det skulle vært en regel om at det ikke skal gå ann å poste innlegg under 15-25 tegn. Hvis man gjør det, skal dette komme opp en feilmelding eller lignende. Det synest jeg hadde vært nyttig. Og minst 50 tegn for en førstepost. Det synes jeg hadde vært nyttig.

Mvh. HCG :)

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Mine Innlegg er et søk og ikke noen slags annen funksjon, så det er vanskelig å be den ikke ta med enkelte resultater.

 

2: (Search results limited to first 1000) - Rimelig mange det der, men kakn vel alltids økes om det ikke går utover forumet.

 

3: Jeg er delvis enig, men det resulterer også veldig ofte i at folk poster innlegg som "Enig. Jegskriverdetteforfleretegn" fremfor å egentlig legge til noe nyttig.

Lenke til kommentar
Ønske 3: Det skulle vært en regel om at det ikke skal gå ann å poste innlegg under 15-25 tegn. Hvis man gjør det, skal dette komme opp en feilmelding eller lignende. Det synest jeg hadde vært nyttig. Og minst 50 tegn for en førstepost. Det synes jeg hadde vært nyttig.

Mvh. HCG :)

 

 

25 tegn er faktisk nesten ingenting og er helt enig at det godt kunne vært slik, selv om jeg selv helt sikkert har flere innlegg under 25 tegn. MEN iallefall synes jeg førstepost burde få en minimums krav i antall tegn slik at man slipper avhøringen av trådstarter for og finne ut at h*n bare skulle googla :p

 

 

Er helt enig at NINJA RAI*DERS fire burde bli en film!

 

 

*= 25 tegn (håper jeg) så man trenger ikke akuratt skrive noe særlig langt heller :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...