Gå til innhold

Delay på xbox 360 kontroll

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Jeg har da et par rechardable batteripacker som jeg har i kontrollene mine. Av og til (aner ikke hvorfor), blir det rundt 1 sekunds delay på kontrollen, altså at xboxen registrerer trykkene mine 1 sekund etter at jeg har trykket. Dette er sykt irriterende, og gjør det ekstremt vanskelig å spille. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fjerne dette?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Har prøvd å skru av/på kontrollen, samme med xboxen. Har tråd som går til xboxen og, og delayet er der og når kabelen står i.

Lenke til kommentar

Det står nevnt i manualen at signaler kan forstyrre den trådløse frekvensen på kontrolleren - du har ikke dratt inn noen merkelige trådløse kontrapsjoner rundt Xboxen?

Har selv play and charge-kiten, men har aldri opplevd problemer. Bruker trådløst nett på boxen, og har også en data som bruker det samme trådløse nettet i relativ nærhet av konsollen - uten problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har prøvd det på 2 tver, en Phillips 9803, og en Hyundai ettellerannet. Delay på begge, og har pcen på et fast sted.

Edit: Ikke for å skryte, men jeg tviler på at Phillips 9803 har input-lag, er tross alt helt ny lcd til 25.000.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke med den modellen, men er desverre utrolig mange LCD-skjermer som har slitt med input-lag denne generasjonen, blant annet Sony sine toppmodeller og en del Samsungskjermer.

Uansett er det neppe det som er problemet her. Prøvd å bruke vanlige batterier på kontrolleren for å se om det funker bedre?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har ikke prøvd det etter at jeg skrev i tråden, har flyttet fra mor til far, så får ikke prøvd før om en ukes tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...